Reckitt Benckiser

Marketing / Reklama / PR, Sprzedaż, FMCG, Przemysł / Produkcja

O Reckitt Benckiser

RB is different: ‘good enough’ isn’t good
enough here.



RB is the world's leading consumer health and
hygiene company, with sales in nearly 200 countries and operations in over 60
countries. Every day, we strive to find even better ways to give people
innovative solutions for healthier lives and happier homes – making a real
difference.



It it’s tried and tested, we challenge it. We continually invest in research
and innovation to stay ahead of the game. In fact, we are changing the game in
consumer health, working with people to challenge conventional thinking –
whether it is product, packaging and delivery, consumer information or
marketing.  That’s
how we keep generating the breakthrough thinking and ideas that built 19 iconic
Powerbrands around the world with well-loved names such as Nurofen, Strepsils,
Durex, Dettol, Scholl, Finish and Vanish.




Ranked in the TOP 20 on the London Stock Exchange, our relentless drive to change
the game and outperform has trebled our revenue since 2000 and quadrupled our
market cap.



We’re just as demanding of our social and environmental impact too. We’ve cut
our carbon footprint by 20% in just 5 years and set new 2020 targets; cutting
water use by a 1/3, carbon by a 1/3 again, and for a 1/3 of sales to come from
more sustainable products. As one of Save the Children’s largest partners, we
are now committed to “Save a Child Every Minute” by helping stop deaths from
diarrhoea.



Thrive in a game changing environment of high autonomy and accountability? Keen
to be at the heart of the fastest growing health and hygiene company?

Keep up to date with us on LinkedIn, Facebook, Twitter, Learn how to Brand Me
and RB employee blog.

Nowe OpinieDodaj

4.4
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Super ekstra :)

2017-01-09
Praktyki/Staż
Takie praktyki to ekstra praktyki. Płacą za nie i to wcale niemało. Przez trzy miesiące podgląda się pracę wielkiej firmy FMCG od środka, uczy się od najlepszych z najlepszych, poznaje się wyjątkowych ludzi i nie ma co ukrywać chce się zostać na stałe. Z praktyk najlepsi mogą przejść na programy stażowe bodajże na kolejne 2 lata. Szansę dają jak najbardziej żeby się wykazać. Dla samej atmosfery chciało by się zostać albo wrócić ponownie. Praktyki super o lepszych do tej pory nie słyszałem.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

    Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

    Ocena pozytywna
    Ocena rozmowy:Pozytywna

    Trainee w RB (Reckitt Benckiser) (Praktyka/Staż)

    2015-10-09
    Branża: SprzedażMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 2.2013
    Proces rekrutacji: 2 etapy
    • Rozmowa przez telefon
    • Spotkanie w firmie
    Pytania dotyczące
    O Tobie
    O Tobie:Inne
    Wykształcenie
    Wykształcenie:Uczelnia, Kursy/Certyfikaty, Języki obce, Inne
    Kariera
    Kariera:Cele zawodowe, Wynagrodzenie, Doświadczenie
    Sposób aplikowania
    • Strona internetowa firmy
    Ogólny komentarz

    Pierwszym krokiem była rejestracja na stronie firmy - Reckitt Benckiser Talent Finder. Musiałam wypełnić różne informacje z formularza (dość standardowe). Musiałam także wgrać moje CV. Dostałam standardowy mail z informacją, że moja aplikacja zostanie rozpatrzona i w razie zainteresowania zostanę zaproszona na rozmowę.

    Po kilku dniach dostałam mail od osoby z działu HR z konkretną propozycją spotkania. Spotkanie odbyło się w siedzibie firmy. Rozmowa przebiegła w miłej atmosferze, pytanie nie były bardzo zaskakujące. Ogólnie wyszłam ze spotkania z całkiem dobrym wrażeniem. Po kilku dniach dostałam już odpowiedź :)

    • Czy świadomość marki Reckitt Benckiser jest wystarczająco mocna?
    • W jaki sposób można wpłynąć na świadomość marki Reckitt Benckiser wśród konsumentów?

    Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


    Pobierz Chrome


    Pobierz