Optima Logistics Group

Transport / Logistyka

O Optima Logistics Group

Optima Logistics Group jest firmą działającą w branży TSL. Jej działalność skupia się głównie na usługach transportowych, logistycznych i spedycyjnych. Skoncentrowanie się na jednym sektorze pozwala na bardziej skuteczne działanie oraz przekłada się na jakość oferowanych usług.

Firma jest obecnie liderem na rynku i wyznacza standardy rynkowe w branży TSL.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Bardzo dobre podejście do pracowników

2016-04-20
anonimowo
Moja praca w Optimie = pozytywne wspomnienia. Pracodawca faktycznie się starał, żeby ludzie byli zadowoleni a przez to bardziej wydajni i zaangażowani. Niby prosty rachunek a nie dla wszystkich oczywisty.

Plusy to były: dobre wynagrodzenia, super godziny pracy, dodatkowe rzeczy jak np. multisport i prywatna opieka medyczna i dofinansowanie do kursów językowych, super atmosfera, szkolenia na wstępie, dobra lokalizacja biura i ogólnie biuro.

Minusy: stres i to tyle. Praca była naprawdę w porządku i to w różnych kwestiach.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. Pozyskiwania Klienta (Praca)

2016-03-16
Branża: SprzedażMiejsce: GdyniaTermin rozmowy: 2.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Wysłałam swoje CV na stanowisko specjalista ds. pozyskiwania klienta. Szukałam czegoś na stałe - do tej pory pracowałam na zlecenia gdzieś dorywczo albo po zajęciach na studiach. No i trafiło się ogłoszenie z Optimy, że szukają nowych ludzi. CV chyba wyglądało dobrze - chcieli się ze mną spotkać na rozmowie. A no i informację gdzie kiedy itp. dostałam telefonicznie.

Rozmowa miła i niezbyt długa. Poznałam tam od nich przyszłego szefa i jedną osobę z HR. Zadawali mi bardzo proste pytania - miałam opisać doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej, powiedzieć jak sprzedałabym im telefon czyli jakich argumentów bym użyła żeby go kupili, czy jestem osobą, która realizowała plany sprzedażowe w poprzednich firmach, czym się interesuje i jakich pieniędzy oczekuję. Odpowiedzieli po niecałych dwóch tygodniach, że mnie zapraszają do pracy

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz