Optima Logistics Group

Transport / Logistyka

O Optima Logistics Group

Optima Logistics Group jest firmą działającą w branży TSL. Jej działalność skupia się głównie na usługach transportowych, logistycznych i spedycyjnych. Skoncentrowanie się na jednym sektorze pozwala na bardziej skuteczne działanie oraz przekłada się na jakość oferowanych usług.

Firma jest obecnie liderem na rynku i wyznacza standardy rynkowe w branży TSL.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Bardzo dobre podejście do pracowników

2016-04-20
anonimowo
Moja praca w Optimie = pozytywne wspomnienia. Pracodawca faktycznie się starał, żeby ludzie byli zadowoleni a przez to bardziej wydajni i zaangażowani. Niby prosty rachunek a nie dla wszystkich oczywisty.

Plusy to były: dobre wynagrodzenia, super godziny pracy, dodatkowe rzeczy jak np. multisport i prywatna opieka medyczna i dofinansowanie do kursów językowych, super atmosfera, szkolenia na wstępie, dobra lokalizacja biura i ogólnie biuro.

Minusy: stres i to tyle. Praca była naprawdę w porządku i to w różnych kwestiach.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. Pozyskiwania Klienta (Praca)

2016-03-16
Branża: SprzedażMiejsce: GdyniaTermin rozmowy: 2.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Wysłałam swoje CV na stanowisko specjalista ds. pozyskiwania klienta. Szukałam czegoś na stałe - do tej pory pracowałam na zlecenia gdzieś dorywczo albo po zajęciach na studiach. No i trafiło się ogłoszenie z Optimy, że szukają nowych ludzi. CV chyba wyglądało dobrze - chcieli się ze mną spotkać na rozmowie. A no i informację gdzie kiedy itp. dostałam telefonicznie.

Rozmowa miła i niezbyt długa. Poznałam tam od nich przyszłego szefa i jedną osobę z HR. Zadawali mi bardzo proste pytania - miałam opisać doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej, powiedzieć jak sprzedałabym im telefon czyli jakich argumentów bym użyła żeby go kupili, czy jestem osobą, która realizowała plany sprzedażowe w poprzednich firmach, czym się interesuje i jakich pieniędzy oczekuję. Odpowiedzieli po niecałych dwóch tygodniach, że mnie zapraszają do pracy