Mellon

Administracja biurowa, Finanse / Ekonomia, Sprzedaż

O Mellon

Mellon Poland Sp. z o.o. zajmuje się świadczeniem usług outsourcingowych oraz tworzeniem specjalistycznych rozwiązań technologicznych. Firma istnieje od 2006 roku i należy do Grupy Mellon. Jest także zależna od Mellon Technologies.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Było super mogę polecać!

2016-11-18
Specjalista ds. sprzedaży
O ile ktoś chce pracować na słuchawce w sprzedaży, bo to dla mnie jasne, że nie każdy chce. Jak się chce i potrafi można bardzo fajnie zarabiać. Plus za ważne szkolenia i benefity w postaci karty sportowej, kursów językowych, prywatnej opieki medycznej.

Kolejna ważna sprawa to dla mnie były elastyczne godziny pracy. Wygodne w 100%. Minus widzę jeden podstawowy na słuchawkach. Duża rotacja pracowników przez cały czas ktoś przychodził i odchodził.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Karta sportowa
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Sales Manager/Sprzedaż Usług Call Center (Praca)

2016-02-22
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 2.2016
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Języki obce
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rekrutacja to 3 etapy - rozmowa przez telefon, 2 spotkania w firmie. Ogólnie wydaje mi się, że całkiem dużo jak na pracę w call center. Mają duże wymagania, ale podobno też dużo dają od siebie.

W trakcie rozmowy telefonicznej weryfikują znajomość języka, więc nie ma co pisać nic na wyrost w CV, bo i tak trzeba będzie się wykazać tą rzeczywistą wiedzą. A tak poza tym zapytali mnie czemu do nich, jakie mam doświadczenie i kiedy teoretycznie mógłbym zacząć z nimi współpracę.

1 spotkanie w firmie to znowu krótka rozmowa głównie o oczekiwaniach wobec firmy, finansowych, co do rodzaju umowy. Plus scenka sprzedażowa "przekonaj mnie żebym kupił ten długopis argumentując, do czego mogę go wykorzystać"

2 spotkanie w firmie to dopytanie o wszystko, o co nie zapytali wcześniej. Plus scenka sprzedażowa, ale teraz już konkretnie produktu związanego z finansami

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz