mConnect

Obsługa Klienta / Call Center

O mConnect

mConnect to istniejąca od 2007 roku firma zajmująca się świadczeniem usług związanych ze wsparciem sprzedażowo-marketingowym w ramach call center. Oprócz tego przedsiębiorstwo tworzy także aplikację mConnect ułatwiającą zarządzanie sprzedażą. Główna siedziba firmy zlokalizowana jest w Krakowie.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Niezbyt jest się do czego przyczepić ;)

2016-11-11
Konsultant Telesprzedaży
Jeżeli nie za bardzo jest się do czego przyczepić w ocenie firmy to chyba znaczy, że jest dobra ;) Awansować nie ma gdzie za to rozwijać swoje umiejętności i łapać kolejne doświadczenie zawodowe da się na 100 procent.

Opłaca się to z powodu wysokiego nawet bardzo wysokiego jak na telesprzedaż wynagrodzenia. Swoje robi system premiowy, ale podstawa jest nie najgorsza.

Jak się do tego dorzuci dobre jakościowo szkolenia, które później mogą się przydać, bo wiedzy nigdy dość to już całkiem wychodzi super pracodawca.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

doradca klienta (Praca)

2016-02-24
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 11.2015
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów
Kariera
Kariera:Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rozmowa odbyła się w bardzo miłej atmosferze. Nie było mowy o żadnym stresie, wszystko odbywało się na luzie. Nie znaczy to jednak, że nieprofesjonalnie, wręcz przeciwnie. Temat został w pełni wyczerpany ;) Jednak na to stanowisko nie potrzeba bardzo wysokich kwalifikacji ani doświadczenia. Dlatego rozmowa dotyczyła rzeczy najprostszych, powiedziałabym, że wręcz podstaw.

Odpowiedziałam na kilka pytań o doświadczenie, kierunek studiów, zainteresowania. Plus co bym zrobiła w problemowej sytuacji, jak oceniłabym swoją komunikatywność w skali od 1 do 10 i czemu zdecydowałam się na ich firmę.

Rozmowa trwała może z 10 minut i jeszcze tego samego dnia dostałam telefon z pozytywną odpowiedzią.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz