Lowcosttravelgroup

Turystyka / Gastronomia / Hotelarstwo

O Lowcosttravelgroup

Lowcosttravelgroup tp brytyjski holding firm Lowcostbeds i Lowcostholidays. Misją firmy jest zapewnienie klientom niedrogich, ale komfortowych warunków podróży. Każde z ich biur ma na koncie tysiące zadowolonych klientów, a firma bez przerwy dba, by jakość świadczonych usług była jeszcze wyższa.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Praca tutaj to super doświadczenie

2016-02-11
Customer Service Specialist
Pracuje w Lowcosttravelgroup i jestem zadowolony z tego, że tu trafiłem. Firma na rynku polskim działa od niedawna, ale na świecie jest znana. Z tego co wiem ma dobre opinie. Plusami tutaj są normalne podejście do pracowników jakby wbrew korporacyjnym normom. Cały czas szkoli się język nie tylko w pracy, ale też na kursie angielskiego. Widać, że firma się rozwija i pracownicy też mają szansę jak chcą. No i sami ludzie są super w tym managerowie.

A i jeszcze jeden plus, o którym prawie zapomniałem, czyli zniżki na wakacje. Jak ktoś lubi podróże to praktycznie praca ideał :) W Krakowie to jeszcze super biuro w centrum jako ekstra dodatek :)
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Kursy / konferencje

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Customer Service Executive (Praca)

2016-02-05
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 6.2015
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Na początek weryfikowali moją znajomość języków przez telefon. Najpierw angielski - trzeba było odpowiedzieć na parę pytań. Później niemiecki - wcześniej ustalali ze mną termin kiedy mogę dłużej pogadać. Pytania w trakcie tych rozmów były jak standardowe rekrutacyjne. Mogę pracować pod presją czasu? Pracowałem wcześniej przy obsłudze klienta? Umiem robić kilka rzeczy na raz? Mogę pracować na zmiany? Lubię podróżować? Kiedy mogę zacząć pracę? Ile chce zarobić? Opowiedz coś o sobie. Czym się interesujesz? Z pisaniem po angielsku / niemiecku radzisz sobie tak dobrze jak z mówieniem?

Jak przeszedłem przez dwie rozmowy sprawdzające byłem jeszcze na spotkaniu. Spotkanie z pytaniami praktycznie takimi samymi. Tylko plus omówienie warunków.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz