Getin Noble

Finanse / Ekonomia, Nowe technologie / IT, Sprzedaż

O Getin Noble

Getin Noble Bank należy do grona najbardziej dynamicznie rozwijających się instytucji finansowych w Polsce. Jest doceniany i nagradzany przez liczne branżowe instytucje. Z naszych usług korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. W naszej strukturze sprzedaży funkcjonują oddziały Noble Banku, dedykowane bankowości prywatnej oraz wyspecjalizowane w bankowości detalicznej placówki Getin Banku.


Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Praca u nas to urozmaicone zadania i obowiązki, a także środowisko sprzyjające rozwojowi w ramach określonych ścieżek karier. Naszym pracownikom  umożliwiamy swobodę działania – stawiamy ambitne cele, dajemy samodzielność i wspieramy w kształtowaniu przedsiębiorczości.



Oferujemy atrakcyjną pracę w różnych obszarach biznesu m.in. sprzedaży detalicznej, firmowej, sektorze private bankingu, obszarze finansowym, audycie, analizach, call center, IT, windykacji, operacjach bankowych, ryzyku kredytowym i wielu innych dziedzinach. Zatrudniamy specjalistów i menedżerów do jednostek związanych ze wsparciem sprzedaży lub pracą back-office w Warszawie, gdzie znajduje się nasza główna siedziba, oraz we Wrocławiu i w Katowicach.

Jesteśmy organizacją, która z dnia na dzień umacnia swoją pozycję na rynku finansowym, dzięki zaangażowaniu naszego zespołu. Jeśli chcesz dołączyć do grona pracowników Getin Noble Banku i marzysz o karierze w naszych strukturach, zapraszamy Cię na stronę: www.kariera.gnb.pl



Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Nie narzekałam

2017-01-01
Doradca
Podczas pracy w Getin Noble nie narzekałam ponieważ wielkich powodów do narzekań tam wtedy nie było. Część zalet było wynikiem tego do jakiego oddziału trafiłam. Dlatego mogę powiedzieć dobre rzeczy o atmosferze i ludziach. Część rzeczy jest uniwersalna zapewne dla całego banku. Mam na myśli przeciętne płace, dobre benefity i całe doświadczenie w bankowości.

Moim zdaniem w obszarze bankowości Getin jest tym lepszym pracodawcą na jakiego można trafić. Gdzie indziej podobno bywa bardzo stresująco. Sama nie mam porównania to mogę powiedzieć tylko na podstawie tego co słyszałam od innych.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Mł. specjalista ds. aktywacji i utrzymania klienta (Praca)

2017-02-13
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 12.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rekrutacja miała dwa konkretne etapy. Etap krótkiej rozmowy przez telefon i etap dłuższej rozmowy w trakcie typowego spotkania.

Stresu trochę było bardziej przeze mnie niż przez ludzi z firmy. Rozmowa przez telefon była krótko o doświadczeniu, oczekiwaniach, czemu chcę pracować u nich. Na spotkaniu więcej różnorodnych rzeczy, ale temat doświadczenia i oczekiwań wrócił po raz drugi. Poruszyli temat pracy zmianowej, komunikatywności, dyspozycyjności.

Jak najbardziej można uzyskać informacje o tym jak zatrudniają, co proponują, czego można się spodziewać.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz