EDF

3.8Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O EDF

EDF ENERGIA DO DZIAŁANIA


MAMY JEJ TYLE, BY ZASILIĆ TAKŻE TWÓJ ŚWIAT.


EDF jest jedną z największych firm energetycznych świata. Mamy doświadczenie w całym sektorze - od produkcji do sprzedaży energii elektrycznej i cieplnej - i zatrudniamy blisko 160 tysięcy pracowników, w tym około 3 tysiące w Polsce. Nasze spółki znajdują się w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Od 17 lat EDF jest największym inwestorem zagranicznym w branży energetycznej w Polsce, gdzie posiada 10% udziału w rynku energii elektrycznej oraz 15% w rynku ciepła sieciowego. Zaopatruje w ciepło Kraków, Gdańsk i Gdynię, Zieloną Górę, Wrocław i Siechnice oraz Toruń. EDF prowadzi sprzedaż energii elektrycznej do sektora małych i średnich firm oraz dużych klientów biznesowych, oferując im Energię od EDF.


EDF w Polsce prowadzi działalność w oparciu o dziewięć zakładów produkcyjnych. Posiada również Centrum Usług Wspólnych, które obsługuje spółki należące do Grupy w 8 branżach: finanse, controling, IT, zakupy, administracja, audyt, zasoby ludzkie i inżynieria, oraz dwie firmy usługowe: EDF Paliwa – handlująca paliwami produkcyjnymi –  i EDF Ekoserwis – specjalizująca się w ekologicznych rozwiązaniach dla elektroenergetyki. W Krakowie znajduje się Centrum Badań i Rozwoju. Jest to jedno z dziewięciu ośrodków badawczych EDF na świecie.


PROGRAM PRAKTYK LETNICH 2016


Zapraszamy do 8 miast w Polsce na trzymiesięczne, płatne praktyki, dedykowane absolwentom i studentom niemal wszystkich kierunków i lat studiów. Nasi praktykanci pracują nad swoimi projektami i odpowiadają za ich efekt końcowy w wybranym obszarze np. inżynierii, produkcji, badaniach i rozwoju, BHP, IT, finansach, zakupach, sprzedaży, komunikacji i w obsłudze klienta. Rekrutacja rusza na przełomie kwietnia i maja 2016 r. na www.edf.pl.


Dołącz do EDF i pracuj w kluczowym sektorze gospodarki – tam, gdzie sukces łączy się z innowacjami.





Nowe OpinieDodaj

3.4

Dla mnie nieźle

2017-01-10
anonimowo
Polecać szczególnie pewnie bym nie polecała. przynajmniej na dłuższą metę. Nie czułam tam stabilności co mi wyjątkowo mocno przeszkadzało. Stres albo brak szkoleń mogłabym przeżyć za to stabilność dla mnie jest bardzo ważna. Stres przecież częściowo był przez brak poczucia stabilności właśnie

I pomijając minusy praca miała pozytywy. Np. : atmosferę, godziny pracy i dość dobre pieniądze. Wielu osobom to zupełnie wystarczało do szczęścia dla mnie było za mało do dobrej oceny.
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Młodszy specjalista ds. bezpośredniej obsługi klienta (Praca)

2017-04-07
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 3.2017
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz