CTDP

3.9Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O CTDP

CTDP zajmuje się świadczeniem usług call center. Obecnie firma jest liderem w tej branży na polskim rynku - nowatorski program contact & logistic pozwala im obsługiwać około 100 tysięcy klientów dziennie i wysyłać miesięcznie około 200 tysięcy paczek.

Nowe OpinieDodaj

4.0

Fajna firma

2016-10-03
Specjalista ds, sprzedaży
Pracuje się albo na zleceniu albo na umowie o pracę w zależności od sytuacji. System premiowy daje fajne wynagrodzenie sama podstawa taka średnia. Godziny pracy normalne tylko 8 godzin i tyle. Można za darmo skorzystać z kursów językowych robią też dobre szkolenia. Oferują pakiet w Lux Medzie i ubezpieczenie jak ktoś chce. Organizacja całego tego zamieszania bardzo dobra. Atmosfera miła i sympatyczna. Stres jest taki jak normalnie w pracy na takim stanowisku. Że tak powiem może być gorzej. Już sama z doświadczenia to wiem.
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Praca)

2016-12-01
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: ToruńTermin rozmowy: 10.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz