Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Cisco System

Nowe technologie / IT, Sprzedaż, Telekomunikacja

O Cisco System

Cisco w Polsce działa od 1995 roku. Prężny rozwój spowodował, że obecnie rozbudowaną sieć partnerów tworzy ponad 100 przedsiębiorstw w całym kraju. Dodatkowo w 2012 roku powstało Cisco Global Support Center zlokalizowane w Krakowie. Najważniejszym aspektem działalności Cisco jest Cisto Networking Academy, czyli program edukacyjny obejmujący między innymi kursy z różnorodnych obszarów IT.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Pracodawca, którego mogę polecić

account manager
Cisco System to bardzo dobre przedsiębiorstwo, moim zdaniem jedno z lepszych działających w branży IT. Praca tam po prostu mi się podobała i dużo z niej wyniosłem. Przede wszystkim zawdzięczam tej firmie dużą dawkę wiedzy i doświadczenia. Pracowałem w ciekawym środowisku i z niesamowitymi ludźmi. To była ogromna zaleta, bo jak współpracownicy są zaangażowani, to i samemu aż się chce wykonywać swoje obowiązki jak najlepiej. Poza tym nie mogę nie wspomnieć o bardzo dobrym wynagrodzeniu, jakie tam dostawałem. To też wpływało pozytywnie na moją motywację. Większych minusów nie odnotowałem, dlatego myślę, że mogę polecić tę firmę każdemu.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Project Manager (Praca)

Branża: Nowe technologie / ITMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 12.2015
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Cele życiowe, Zainteresowania, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Kursy/Certyfikaty, Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Do tej firmy aplikowałam przez portal z ofertami pracy. Oddzwonili po kilku dniach z zaproszeniem na rozmowę w siedzibie firmy. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej część pytań padła w języku angielskim, był to podstawowy wymóg określony w ogłoszeniu rekrutacyjnym. Oprócz tego pytano mnie również o znajomość hiszpańskiego (w CV określiłam go jako poziom średniozaawansowany). Konkretniejsze pytania dotyczyły mojego poprzedniego doświadczenia, czym dokładnie się zajmowałam w pracy, jaki był mój zakres obowiązków itp.

Z tego, co pamiętam, byli zainteresowani także moją wiedzą na temat wszystkiego, co związane z rozwiązaniami sieciowymi. Całość oceniam pozytywnie, bo rozmowę przeprowadzono sprawnie, pytano wyłącznie o ważne elementy z mojego CV. W sumie pytania (poza tymi oczywistymi) zależą na pewno od stanowiska, na które się aplikuje.