Capital Service

Finanse / Ekonomia, Marketing / Reklama / PR, Sprzedaż

O Capital Service

Capital Service to firma zajmująca się głównie świadczeniem krótkoterminowych pożyczek gotówkowych, tzw. chwilówek. Firmę wyróżniają przede wszystkim proste, czytelne zasady działania, dzięki czemu zdobyła zaufanie klientów.

Obecnie działa około 100 oddziałów obsługi sprzedaży bezpośredniej pod marką KredytOK. W punktach tych wykwalifikowani doradcy służą pomocą przy rozwiązywaniu chwilowych problemów finansowych, udzielając klientom pożyczek na dogodnych dla nich warunkach.

Nowe OpinieDodaj

3.4
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Jest potencjał, ale powinni parę rzeczy zmienić

2016-04-12
Doradca Klienta
Zacznę od razu od tych rzeczy "do zmiany" wg mnie: zmiana podejścia do pracownika i nieoczekiwanie, że będzie wiecznie pracował po godzinach, średnio ogarnięte kierownictwo, rozwój bardzo ograniczony, wynagrodzenie jak wszędzie może być lepsze.

To co pozytywne i co mi się podobało to samochód służbowy do dyspozycji, w miarę osiągalne do zrobienia targety, zatrudnienie na umowe o pracę, atmosfera i dobra komunikacja na linii "góra" i "dół".
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Narzędzia pracy
  • System premiowy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Doradca Klienta (Praca)

2017-01-12
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: PoznańTermin rozmowy: 11.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Kursy/Certyfikaty
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Etapy rekrutacji na doradcę klienta były 2. 1. to rozmowa telefoniczna 2. to spotkanie rekrutacyjne

1. na rozmowie telefonicznej pytania: czy dalej szukam pracy i jestem zainteresowana ich ofertą; od kiedy mogę być dyspozycyjna; czy mam jakieś pytania do nich; kiedy możemy się umówić na spotkanie; jakie mam doświadczenie w obsłudze klienta albo w sprzedaży

2. na spotkaniu rekrutacyjnym pytania: jakie mam doświadczenie; czy mam czynne prawo jazdy i lubię jeździć samochodem; czy lubię dużo mówić; czy nie mam problemu żeby się dogadywać z ludźmi; czy chce się uczyć nowych rzeczy i rozwijać; do tego informacje na jakich zasadach się u nich zatrudnia ludzi

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz