Call Center Inter Galactica

Logo Call Center Inter Galactica
+ Dodaj opinię
Call Center Inter Galactica Czy to Twoja firma?
Obsługa Klienta / Call Center

Call Center Inter Galactica (CCIG) to firma oferująca swoje usługi w branży call center i contact center. Obecnie w 8 biurach zatrudnia prawie 1500 konsultantów. Do tej pory CCIG wykonywało zlecenia dla 60 klientów, m.in. dla Orange, Energi, Biedronki, Neckermanna, Grupy Luxmed czy Hebe.

Opinie o Call Center Inter Galactica

(11)

Poznaj opinie osób, które pracowały lub pracują w tej firmie

11 opinii

3.7

4.7Atmosfera

3.1Benefity

2.5Możliwość rozwoju

3.4Wynagrodzenie

4.6Work/life balance

Pokaż:

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

Obecnie zatrudniony (Doradca klienta, Katowice) -

08.01.2020
2.4

Dobra firma do nabycia doświadczenia,ale nie na dłuższą metę do pracy

Tak trzymać!

Jedynym plusem pracy w call Center jest nabyte doświadczenie

Do poprawy

Więcej szkoleń dopasowanych do pracownika, dążenie do utworzenia stałego składu pracowników. Większe wsparcie ze strony team ...

więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak 2
nie
08.04.2017
3.8

Fajne call center

Pracowałam wcześniej w jednym call center, przyszłam tutaj pełna wątpliwości po wcześniejszych doświadczeniach i się okazało, że jednak praca w call center nie wszędzie jest taka sama i taka straszna. CC Inter Galactica odczarowało złe myślenie o takiej pracy :) Było w pewnym sensie dla mnie przełomem :) Mogłam się przekonać, że da się fajnie zarobić, pracować z mi...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak 2
nie 2

Najnowsze oferty pracy od Call Center Inter Galactica czekają na Ciebie.

Zobacz oferty pracy
24.01.2017
3.6

Miejsce na tymczasowy dorobek

Tak jak się jest studentem co potrzebuje sobie zarobić na własne potrzeby żeby nie wyciągać z portfela od rodziców - spoko. Utrzymać się tak od początku do końca się wg. mnie za te stawki nie da. Ze studiami da się połączyć bez problemu z powodu elastycznych grafików. W firmie były owoce za darmo i pakiet medyczny i karty zniżkowe. Nie trzeba się było martwić czy w...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie
06.01.2017
3.6

Dobrze się pracowało

Jak na call center dobrze się pracowało. Oswoiłam się przynajmniej ze stresem. Praca mnie nauczyła jak sobie z nim radzić i się tym wszystkim tak mocno nie przejmować :) Pieniądze płacili doradcom/konsultantom niezłe i zawsze terminowo wypłacali wszystko tak jak należy. Nawet co dziwne na call center dokładali benefity. Fajny dodatek :) Co było superr ludzie, at...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie
02.12.2016
3.8

Najlepsze call center z najlepszych :)

Wydawało mi się, że takich warunków w CC to nie mozna mieć nawet nie ma co marzyć. A tu proszę zaskoczenie :) Atmosfera pierwsza klasa, cała masa benefitów z pakietem w LuxMedzie, owocami raz w tygodniu, strefą relaksu, z której rzadko kiedy jest się w stanie korzystać, ale strefa jest ;) Z kartą rabatową na różne rzeczy i dobrą wypłatą lądującą na koncie raz w tyg...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie
19.11.2016
3.8

Dorobić sobie w trakcie studiów albo po maturze można

Prosta praca dla kogoś kto jest dobry w gadce i lubi nawijać ;) Taki to się nawet za bardzo nie zmęczy w tej pracy. Szczerze doceniam to ile się zarabiało i jak tam było ogólnie sympatycznie. Bardzo pozytywni ludzie w biurze robili świetną atmosferę :) Elastyczny grafik dawało radę dopasować do zajęć na uczelni. Nawet z tym stresem nie było aż tak strasznie ...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie
15.10.2016
4.0

Przez pewien czas można się rozwijać...

... potem jest stagnacja i nuda. Czyli można powiedzieć, że praca na rok czy dwa żeby do tej pory się rozwijać i zdobywać doświadczenie. Po tym okresie wypada poszukać czegoś innego chyba, że są osoby którym odpowiada taka stabilność. Na zarobki, atmosferę, godziny pracy i lokalizację biura nie można złego słowa powiedzieć. Dodatkiem do podstawowej pensji są pro...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie
26.09.2016
4.0

Wygodna praca

Dla mnie to była bardzo wygodna praca. Wcześniej uzgadniałam sobie zmiany i czasami tylko jak było trzeba to się zamieniałam albo coś kombinowałam. Pieniądze zawsze wychodziły mi na dobrze albo bardzo dobrze zależy jak się przykładałam. Spora część wypłaty to premia. CC szkoli swoich konsultantów dlatego wiedziałam jak mam reagować. Bardzo mi to ułatwiło pracę ...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie
09.04.2016
3.6

Praca w sam raz dla studenta

Ja sobie tu dorabiałem podczas studiów i wspominam dobrze. Wiadomo, że z pracy na słuchawce nie utrzyma się 5-osobowej rodziny, ale tak żeby podreperowac studencki budżet to czemu nie. Grafik elastyczny, można było dopasować do zajęć. Koordynator i ogólnie szefostwo też w porządku. Wypłata - wiadomo, ile się przepracowało i wypracowało tyle było. Także w dużej mier...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie
13.03.2016
3.8

Praca typowo dla studenta

Pracuje tu od hm.. roku. Ogólnie uważam, że warto i że jak na call center jest w porządku. Z plusów elastyczne podejście do układania grafika, ścieżka awansu z konsultanta można iść dalej, miła atmosfera, fajne biuro w dobrej lokalizacji i szkolenia jak już są, to mają sens. Minusy to że szkoleń jest mało, pieniądze są przeciętne i jest stresująco.
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.