Acxiom Global Service Center Polska

Nowe technologie / IT, Marketing / Reklama / PR

O Acxiom Global Service Center Polska

Acxiom Global Center Sp. z o.o. specjalizuje się w analizach danych i tworzeniu oprogramowania w modelu usługowym (SaaS). Główna siedziba Acxiom zlokalizowana jest w Stanach Zjednoczonych, ale firma posiada również biura w Ameryce Południowej, Australii, Azji oraz Europie. Polskie oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w Warszawie i Gdańsku.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Całkiem fajne dla studentów

2016-05-27
anonimowo
Jak dla mnie to firma raczej dla studentów itp bo dużo się tu nie zarobi, ale doświadczenie można zdobyć fajne. Tzn atmosfera sprzyja nauce ;) ludzie są mili i jak trzeba, to pomogą, także w takich warunkach o wiele przyjemniej sie pracuje.

Wypłata nie należy do najwyższych, ale są inne plusy, choćby godziny pracy czy sprzęt, na którym się pracuje i ciekawe projekty.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • Bony / bilety / zniżki
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

E-mail Marketing Solutions Coordinator (Praca)

2016-01-07
Branża: Marketing / Reklama / PRMiejsce: GdańskTermin rozmowy: 12.2015
Proces rekrutacji: 4 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
  • Testy online
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Najpierw Acxiom poprosił mnie o wypełnienie testów przez internet. Testy dotyczyły i umiejętności językowych, i znajomości programowania w HTML/CSS. W sumie były takie dość oczywiste na tym stanowisku, więc nawet dobrze, że je przeprowadzają. Poziom trudności średni, da się spokojnie to ogarnąć. Do tych, którym się udało, oddzwaniali na rozmowę telefoniczną po angielsku. W zasadzie umiejętności językowe sprawdzają jak tylko mogą. W trakcie pytali mnie o motywację do pracy, dyspozycyjność i doświadczenie. Bardzo standardowa, krótka rozmowa.

Kolejny i ostatni etap tej rekrutacji to spotkanie w firmie. Spotkanie obejmuje już tylko rozmowę z managerem. Pytania są konkretne, ale nie wybiegają poza to, co wcześniej przetestowali/o co zapytali. Dodatkowo chciał jedynie poznać moje oczekiwania finansowe.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz