Praca - Specjalista ds. Adaptacji

Branża: Administracja biurowa, Instalacja / Utrzymanie / Serwis
Dodano: 2017-05-29
Lokalizacja: Tychy
Wygasa: 2017-06-29
Praca

Specjalista ds. Adaptacji


Opis stanowiska

Twoje obowiązki:

  • koordynacja pracy biura Regionalnego Zespołu Adaptacji,
  • współpraca z kadrą terenową w zakresie administracji przeprowadzanych adaptacji lokali,
  • kontrola stanu: umów najmu, pozyskanych zgód, harmonogramu i przebiegu procesu remodelingu,
  • współpraca z Managerem i Partnerami ds. Adaptacji,
  • współpraca z Managerem ds. Energii w zakresie umów, zmian taryf oraz obsługi liczników energii elektrycznej w placówkach.

Wymagania

Oczekujemy od ciebie:

  • wykształcenia wyższego,
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomości MS Excel (m.in. tabela przestawna, wyszukaj.pionowo),
  • umiejętności odczytywania rysunku technicznego,
  • analitycznego myślenia,
  • sumienności i dokładności,
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • gotowości do pracy w zespole.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • perspektywę indywidualnego rozwoju zawodowego,
  • wparcie ze strony ciekawych i wymagających współpracowników,
  • nowoczesne warunki pracy i niezbędne narzędzia,
  • atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe),
  • przyjazną atmosferę pracy.
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz