Our vision be the best provider of technology, globally recognized and admired as a strategic partner, and act with passion and energy to serve our customers.
Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Helpdesk agent
Rekrutacja odbyła się:grudzień 2017, Kraków
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Aplikowałem do Stefanini na stanowisko helpdesk agenta. Rekrutacja polegała na rozmowie, teście angielskiego i wiedzy z zagadnień komputerowych (również po angielsku). Rozmawiałem z team leaderem i panią rekruterką, wszystko przebiegało w miłej atmosferze, nie dali mi powodów, żebym się zestresował. Pytania dotyczyły najpierw mnie, potem mojego CV i kwestii, które w nim zawarłem. Na koniec tematyka informatyczna. Miałem trochę czasu na rozwiązanie testów i posłuchałem jeszcze o benefitach jakie oferuje firma. Ogólnie w porządku.
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.