armatis-lc

Obsługa Klienta / Call Center

O armatis-lc

Polski oddział francuskiego i europejskiego lidera, armatis-lc.

armatis-lc Polska zamierza stać się partnerem pierwszego wyboru w budowaniu usług contact center dla swoich klientów.

Rozwinęliśmy naszą firmę wokół czterech kluczowych wartości: innowacyjność, dywersyfikacja, doskonałość i atencja. Wartości te inspirują nas każdego dnia i są respektowane przez naszych menedżerów i pracowników w każdej lokalizacji.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Dla studentów albo początkujących :)

2017-01-09
konsultantka
To żaden przytyk napisać o firmie dla studentów albo dla początkujących. Szczególnie wtedy gdy pracuje się wygodnie nie trzeba się martwić o pieniądze - są niezłe i wypłacane w terminie tak jak trzeba.

Firma pozwalała na elastyczne godziny pracy - duża wygoda i najlepszym dawała możliwość awansu - to się docenia. Benefity w postaci dofinansowania do sportu i opieki medycznej też. Atmosfera na tyle niezapomniana że nie raz ją wspominam - taką bym chciała mieć zawsze. Chciałabym się bardziej rozwijać ale niestety się nie dało...
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant (Praca)

2016-10-27
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 9.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Bardzo normalna sympatyczna rozmowa, która trwała gdzieś ponad pół godziny. Tak mniej więcej, bo nie patrzyłam dokładnie na zegarek. Trochę się stresowałam, ale później się okazało, że nie ma czym.

Podczas tej rozmowy zadawali mi pytania o wcześniejsze doświadczenie czym się zajmowałam i co mi się podobało a co nie w tej pracy, jakie miałam konkretnie obowiązki i czemu już tam nie pracuję. Dlaczego zdecydowałam się na obsługę klienta/call center, czy wiem z czym się ta praca wiąże i jakie mam oczekiwania. Pod koniec mała scenka sprzedażowa o ile tak można to nazwać. Miałam udawać rozmowę z klientem. Nic trudnego :)