W tym momencie nie znalaleźliśmy ofert spełniających Twoje kryteria wyszukiwania. Zmień kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.
Praca specjalisty do spraw marketingu polega na koordynacji i kontroli działań marketingowych przeprowadzanych w firmie. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest, m.in. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, realizację działań, takich jak analiza rynku czy przygotowywanie kampanii PR, a także współpracę z zewnętrznymi firmami. Zakres obowiązków na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowany i często zależy od branży, w której działa dane przedsiębiorstwo.
W tym zawodzie pracują najczęściej absolwenci takich kierunków, jak marketing, zarządzanie czy ekonomia. Oprócz wyższego wykształcenia niezbędne będzie udokumentowane doświadczenie w pracy w marketingu lub sprzedaży. Należy pamiętać, że Specjalista ds. Marketingu zakres obowiązków ma bardzo szeroki, dlatego przyda mu się też umiejętność dobrej organizacji pracy oraz samodzielność.
Specjalista ds. Marketingu pracę znajdzie w firmach z wielu branży, np. motoryzacyjnej, IT, FMCG oraz w agencjach reklamowych.
Praca jako Specjalista ds. marketingu daje możliwość awansu na stanowisko kierownika działu lub Dyrektora ds. Marketingu.
Specjalista do spraw marketingu może zarobić od 3.500 do 20.000 zł.
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.