Zamknij
W tym momencie brak miejsc. Zajrzyj tu za jakiś czas - może ktoś zrezygnuje
Wystąpienie
Zostań Masterszefem Marketingu: jak ugotować unikatową propozycję sprzedaży i nie oddać fartucha konkurencji
11:00 - 12:00
Sala warsztatowa 3
Wolne miejsca: 0

USP (z ang. unique selling proposition) to w tłumaczeniu dosłownym unikalna propozycja sprzedaży. Pisząc prościej, jest to wartość lub cecha, która wyróżnia naszą ofertę od pozostałych w danej branży. Opracowanie naprawdę dobrego USP i strategii komunikacji zwykle nie nastąpi w ciągu kilku minut lub kilku godzin. Musisz spróbować wymyślić całą masę różnych możliwych opcji, dopasowując słowa, które mogą zadziałać, trochę tak, jak układasz słowa grając w Scrabble. Prawdopodobnie nie wymyślisz USP, planując pracę nad nim w poniedziałek od 10 do 11 rano, ale jak zacząć i zrobić to naprawdę skutecznie dowiesz się na naszym warsztacie! Nikt nie mówił, że będzie łatwo, ale to nie znaczy, że nie będzie to niesamowicie kreatywne i odkrywające doświadczenie!

Zostań Masterszefem Marketingu: jak ugotować unikatową propozycję sprzedaży i nie oddać fartucha konkurencji
Patryk Adamczyk @Grupa Absolvent, Head of Strategic Marketing
Warsztaty są zorganizowane dla uczestników Absolvent Talent Days.

Zobacz kto wystąpi podczas Absolvent Talent Days

Zastanów się, czego szukasz lub po prostu wybierz to, co Cię zaciekawiło. Duży wybór warsztatów i prelekcji pozwoli rozwinąć Twoje umiejętności oraz zdobyć nowe.

Bądź z nami podczas największych targów pracy i praktyk w Polsce!