Zamknij
W tym momencie brak miejsc. Zajrzyj tu za jakiś czas - może ktoś zrezygnuje
Prezentacja firmy
Wykorzystanie zaawansowanej analityki w komunikacji z klientami Banku
12:10 - 13:40
Sala warsztatowa 2
Wolne miejsca: 0

W ramach wykładu dowiesz się, jak wykorzystujemy analitykę w procesie komunikowania klientów oraz jakie są narzędzia i sposoby analizy dużych zbiorów danych. Zdobędziesz wiedzę z zakresu podstaw funkcjonowania platformy realizacji kampanii marketingowych, dowiesz się też jak rezultat analiz wykorzystać podczas przetwarzania strumieni danych w trybie rzeczywistym. Porozmawiamy również o definiowaniu scenariuszy komunikacyjnych z wykorzystaniem narzędzi SAS Real-Time Decision Manager, SAS Customer Intelligence Studio z elementami SQl oraz Python.

Wykorzystanie zaawansowanej analityki w komunikacji z klientami Banku
Ireneusz Kurzak @ING Bank Śląski , Senior Expert Customer Journey, Centrum Agile - Customer Interactions
Mateusz Styrc @ING Bank Śląski, Customer Journey Expert, Centrum Agile - Customer Interactions
Warsztaty są zorganizowane dla uczestników Absolvent Talent Days.

Zobacz kto wystąpi podczas Absolvent Talent Days

Zastanów się, czego szukasz lub po prostu wybierz to, co Cię zaciekawiło. Duży wybór warsztatów i prelekcji pozwoli rozwinąć Twoje umiejętności oraz zdobyć nowe.

Bądź z nami podczas największych targów pracy i praktyk w Polsce!