Zamknij
W tym momencie brak miejsc. Zajrzyj tu za jakiś czas - może ktoś zrezygnuje
Wystąpienie
Zostań Masterszefem Marketingu: jak ugotować unikatową propozycję sprzedaży i nie oddać fartucha konkurencji
13:00 - 14:00
Sala warsztatowa 2
Wolne miejsca: 0

USP (z ang. unique selling proposition) to w tłumaczeniu dosłownym unikalna propozycja sprzedaży. Pisząc prościej, jest to wartość lub cecha, która wyróżnia naszą ofertę od pozostałych w danej branży. Opracowanie naprawdę dobrego USP i strategii komunikacji zwykle nie nastąpi w ciągu kilku minut lub kilku godzin. Musisz spróbować wymyślić całą masę różnych możliwych opcji, dopasowując słowa, które mogą zadziałać, trochę tak, jak układasz słowa grając w Scrabble. Prawdopodobnie nie wymyślisz USP, planując pracę nad nim w poniedziałek od 10 do 11 rano, ale jak zacząć i zrobić to naprawdę skutecznie dowiesz się na naszym warsztacie! Nikt nie mówił, że będzie łatwo, ale to nie znaczy, że nie będzie to niesamowicie kreatywne i odkrywające doświadczenie!

Zostań Masterszefem Marketingu: jak ugotować unikatową propozycję sprzedaży i nie oddać fartucha konkurencji
Patryk Adamczyk @Grupa Absolvent, Head of Strategic Marketing
Warsztaty są zorganizowane dla uczestników Absolvent Talent Days.