Vectra

3.7Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Vectra

1. Grupa kapitałowa Vectra – kim jesteśmy

Vectra drugim w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjnym operatorem kablowym. Obsługuje ponad 936 tys. klientów w 340 miastach na terenie całego kraju. Podstawowa oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu stacjonarnego i mobilnego oraz usługa telefonii stacjonarnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej pod względem liczby i różnorodności programów, w tym w wersji HD. Inne pozycje, które wyróżniają usługi Vectry, to internet 320 Mb/s, programy niezależnych telewizji lokalnych emitowane w 120 miastach, usługa cyfrowej nagrywarki HD oraz multiroom. Dodatkowe usługi Vectry to m.in. VOD, TVOnline, HBO GO, FilmBox Live i serwis muzyczny GO ON. Vectra ma 649 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 532 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 18 tys. mobilnego oraz 196 tys. abonentów telefonicznych.


2. Usługi

Celem Grupy Vectra jest udostępnianie wszystkich usług, które mogą być oferowane drogą szerokopasmowej transmisji danych cyfrowych. Nie zaprzestając usług dostarczanych „starą” metodą analogową, Vectra zbudowała i rozwija nowoczesną infrastrukturę cyfrową opartą na światłowodach. Zapewnia ona bardzo duże przepływności do i od każdego klienta, umożliwiając świadczenie nowoczesnych usług dostępnych obecnie, jak i tych, które pojawią się w przyszłości.

Obecnie oferowane przez Grupę Vectra usługi podstawowe to:

- dostęp do programów telewizyjnych i radiowych w tym autorskich programów niezależnych telewizji lokalnych:

   tradycyjny analogowy;

   telewizja cyfrowa z całym bogactwem nowych funkcjonalności oraz:

   o programy w wysokiej rozdzielczości (HD) oraz trójwymiarowe (3D),

   o usługa cyfrowej nagrywarki (PVR) - także materiałów w wersji HD,

   o multiroom,

   dostęp do programów telewizyjnych na komputerze i urządzeniach mobilnych w usłudze TVOnline;

- dostęp do szerokopasmowego internetu:

   tradycyjny internet stacjonarny dostarczany drogą kablową;

   internet mobilny poprzez modem USB;

- telefonia stacjonarna bazująca na technologii cyfrowej;

- Vectra VOD – darmowy oraz płatny dostęp do programów i filmów.

Oprócz powyższych usług podstawowych Vectra świadczy także szereg usług uzupełniających. Wszystkie usługi oferowane są zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Usługi Vectry można łączyć w zestawy (paczki) o bardzo prostej konfiguracji. Pozwala to łatwo i szybko dopasować je do indywidualnych potrzeb i znacząco obniża wysokość łącznych opłat abonamentowych.


3. Zasięg Grupy Vectra

Vectra świadczy usługi w 338 miejscowościach, jesteśmy obecni w niemal wszystkich regionach kraju. Usługi Vectry są dostępne w Warszawie i prawie każdym dużym mieście Polski. Siedziba Grupy Vectra znajduje się w Gdyni. W celu sprawnego zarządzania posiadanymi zasobami, organizacyjnie podzielono je na 11 obszarów geograficznych. W wybranych miastach, na terenie każdego z obszarów, znajdują się siedziby placówek terenowych współpracujących z gdyńską centralą


4. Dynamiczny rozwój

Vectra rozwija się dynamicznie poprzez zwiększanie swojej efektywności biznesowej, rozwój organiczny oraz akwizycję mniejszych sieci. Od lat aktywnie uczestniczymy w kształtowaniu i konsolidacji polskiego rynku multimedialnego, skupiając pod jedną marką lokalnych operatorów. Naszymi największymi akwizycjami było dwukrotne pozyskanie sieci z około 100 tysiącami abonentów: w roku 2003 przejęcie Telewizji Kablowej Dami oraz w 2005 r. zakup Śląskiej Telewizji Kablowej. Te akwizycje umocniły drugą pozycję Vectry wśród największych operatorów kablowych w Polsce. Choć w ostatnich latach tempo konsolidacji krajowego rynku - także w skali globalnej - jest znacząco mniejsze, Vectra każdego roku przejmuje sporą liczbę klientów mniejszych operatorów na terenie całej Polski. W styczniu 2009 roku Vectra zawitała do Warszawy, przejmując miejscowego operatora Spray SA, spółkę notowaną na Giełdzie Papierów

Wartościowych. Vectra intensywnie rozwija posiadaną infrastrukturę transmisji danych. Oparta na światłowodach sieć szkieletowa Vectry ma ponad 6 tys. km i przepustowość 10 Gbps. Należy do czołówki wszystkich krajowych sieci teleinformatycznych, jakie są w posiadaniu operatorów telekomunikacyjnych. Dzięki wprowadzeniu protokołu EuroDOCSIS 3.0 i własnego systemu DWDM (zwielokrotniającego możliwości transmisyjne w sieci szkieletowej), technologiczne możliwości Vectry wyprzedzają dzisiejsze potrzeby abonentów. 

Jednocześnie Vectra stale rozwija relacje z klientami, podwyższając standardy profesjonalizmu i wysokiej jakości obsługi. Podążając za ewoluującymi zachowaniami i oczekiwaniami klientów stawiamy na łatwy i szybki kontakt, wyczerpującą informację i łatwość rozwiązywania problemów. Wdrożyliśmy nowoczesne, elektroniczne systemy obsługi zdarzeń, uruchomiliśmy wiele dodatkowych narzędzi i rozbudowujemy zespół specjalistów obsługujących klientów. Każdy element procesu obsługi klienta jest monitorowany, dzięki czemu doskonalimy się i jesteśmy nieustannie gotowi na zmiany oczekiwań klientów, aby podążać za nimi i poprawiać sposób naszego funkcjonowania.

Vectra została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku w kategorii dostawcy usług i mediów i otrzymała tytuł Created in Poland Superbrands 2015/2016. Tytuł ten przyznawany jest przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd., która działa w 87 krajach od ponad 20 lat. Bada ona, jakie marki są najsilniejsze w danym kraju.


5. Zaangażowanie społeczne Vectry

Vectra prowadzi różnorodną działalność na rzecz lokalnych społeczności, co wynika z naszego przekonania, że firma o tak dużym zapleczu i potencjale powinna aktywnie budować relacje i mieć wkład w życie mieszkańców tych miast i regionów, w których realizuje swoją aktywność biznesową. Podejmujemy przedsięwzięcia o charakterze społecznym, edukacyjnym i kulturalnym, traktując je jako nasz wkład w życie danego regionu. Obecnie ważne, uprzywilejowane miejsce wśród nich zajmują nasze inicjatywy na rzecz dzieci, a także osób niepełnosprawnych.

Potrzeby osób niepełnosprawnych rozumiemy, ponieważ jedna z kluczowych spółek naszej Grupy Kapitałowej - Vectra SA, ma status Zakładu Pracy Chronionej. Duża część pracowników tej spółki to osoby niepełnosprawne. Otrzymują oni wsparcie swojego pracodawcy znacząco większe niż wynika to z obowiązujących przepisów. Vectra udziela wsparcia osobom niepełnosprawnym także spoza naszej organizacji. Współpracujemy m.in. z Fundacją DogIQ z Katowic i regularnie ofiarujemy psa serwisowego wyszkolonego do pomocy osobie niepełnosprawnej. Odbywa się to w ten sposób, że Fundacja DogIQ szkoli na nasze zlecenie odpowiedniego psa, który zostaje specjalistą w pracy na rzecz osoby dotkniętej pewnym rodzajem dysfunkcji. Drogą konkursu wybierana jest osoba niepełnosprawna, która bezpłatnie otrzymuje psa. Po odpowiednim kursie adaptacyjnym przeprowadzanym przez Fundację DogIQ, osoba ta staje się opiekunem psa, który od tej pory jest jej asystentem i pomocą w codziennym życiu. Do tej pory przekazaliśmy 5 piesków. Każdy z nich został przygotowany do wspomagania osoby z innym typem niepełnosprawności. Są wśród nich psy szkolone do pomocy osobom z różnymi formami niesprawności ruchowej, pierwszy w Polsce pies wyszkolony do wspomagania osoby niedosłyszącej oraz pierwszy w Polsce pies do terapii dziecka z zespołem Downa.

Nowe OpinieDodaj

3.6

Dla dorobienia sobie na swoje potrzeby

2017-01-30
Obsługa klienta
W momencie jak się potraktuje tą pracę jak czas na dorobienie sobie np. na studiach tak jak właśnie ja zrobiłam można ją nawet polubić. Nie ma się co przejmować za bardzo marudzeniem klientów wtedy jest sporo łatwiej. Trzeba się spinać z tempem prowadzenia rozmów oczekują jak najniższych czasów i to jest jedyna spinka. Reszta na spokojnie atmosfera miła, ludzie z fajnym podejściem do siebie na wzajem, pieniądze na czas i godziny dostosowane. Praca mi z takim podejściem się podobała.
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Konsultant Centrum Telemarketingu (Praca)

2016-12-31
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: GdyniaTermin rozmowy: 11.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz