TeleTech

Nowe technologie / IT, Marketing / Reklama / PR, Sprzedaż, Telekomunikacja, Internet / E-commerce

O TeleTech

WHO WE ARE?: As a Teletech we interact with customers 24/7 in more than 80 countries and in 50 languages across social, mobile, digital, and face -to-face channels. Working at TeleTech is unlike anywhere else. That's because we partner with some of the most exciting industries in the world. It's a place where collaboration crosses borders and eliminates boundaries. When you have the best talent, the latest technology and industry-changing innovation on your team, every day is extraordinary. We are transforming our company to help our clients transform theirs. Every interaction we have with our clients, their customers, our colleagues and the communities where we operate are guided by this vision and these values. Our history is jam-packed with pioneering innovation and technology that has transformed the customer engagement industry. We have 30 years of experience in customer experience. Our company was founded more than three decades ago on one guiding principle: Customer relationships built on trust and simplicity deliver lasting value for everyone. In other words, happy customers equal happy companies. We create value through customer experience by building relationships across every channel, every interaction, every day.

Nowe OpinieDodaj

3.4
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

złapałem trochę doświadczenia

Anonimowo
Praca w sprzedaży bywa bardzo różna, tu akurat całkiem mi się podobało. Pracowałam w bardzo fajnym zespole, atmosfera była koleżeńska i czas w miare fajnie mijał. Praca może i monotonna, powtarzalna, ale to typowe dla takiego stanowiska. Wynagrodzenie wypadało średnio, ale za to zawsze było na czas. O awans trzeba się naprawdę porządnie wystarać. Szkoleń powinno być więcej, żeby złapać jakąś ciekawą wiedzę, albo sobie ją odświeżyć tak do czasu do czasu. Nie wszystko było idealne, ale nie mam większych powodów do narzekania.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

    Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

    Ocena pozytywna
    Ocena rozmowy:Pozytywna

    Senior Recruiter (Praca)

    Branża: Human ResourcesMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 6.2015
    Proces rekrutacji: 3 etapy
    • Rozmowa przez telefon
    • Testy specjalistyczne
    • Spotkanie w firmie
    • Rozmowa w języku obcym
    Pytania dotyczące
    O Tobie
    O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania, Sukcesy i Porażki
    Wykształcenie
    Wykształcenie:Kierunek studiów, Języki obce, Obsługa programów
    Kariera
    Kariera:Cele zawodowe, Wynagrodzenie, Doświadczenie
    Sposób aplikowania
    • Strona internetowa firmy
    Ogólny komentarz

    Proces w moim przypadku składał się z trzech etapów - złożenie dokumentów, rozmowa telefoniczna, spotkanie rekrutacyjne. Rozmowa telefoniczna tylko zaczęła się po polsku, później od razu przeszłyśmy z panią na angielski. Najwięcej mówiłam o swoim doświadczeniu w pracy rekrutera, o najciekawszych i najtrudniejszych rekrutacjach. W zasadzie poza tym zapytała tylko o dyspozycyjność.

    Spotkanie w firmie zaproponowali mi kilka dni później, uprzedzając, że też będzie po angielsku. Nie przeszkadzało mi to jakoś szczególnie. W trakcie tego etapu najpierw rozmawialiśmy na temat znowu doświadczenia, ale np. musiałam opowiadać o swoich wadach, zaletach, oczekiwaniach. Pytania nie były zaskakujące, jednak trzeba się przygotować na dłuższe posiedzenie. Na koniec dostałam jeszcze test pisemny z angielskiego, na moje oko poziom C1.