Telekadra

Human Resources

O Telekadra

Telekadra to agencja zatrudnienia działająca na Polskim rynku od 2009 roku. Współpracujemy z małymi i średnimi firmami na terenie Polski świadcząc kompleksowe usługi HR związane z rekrutacją, szkoleniami oraz leasingiem pracowniczym. Dzięki zespołowi doświadczonych rekruterów i trenerów, którzy z pasją wykonują swoją pracę, dostarczamy klientom w pełni przeszkolonych i przygotowanych do wejścia w realia pracy kandydatów. Świadczymy swoje usługi tam, gdzie zawodzą standardowe metody rekrutacji poprzez korzystanie z nowoczesnych rozwiązań z branży HR.

Odkrywamy atuty potencjalnych kandydatów odpowiednio dopasowując ich umiejętności oraz doświadczenie do wybranych projektów. Świadcząc leasing pracowniczy, pomagamy przedsiębiorcom zredukować koszty administracyjne oraz te związane z naborem pracowników. To na nas spoczywa pełna odpowiedzialność związana z wszelkimi formalnościami, dzięki temu nasi Klienci nie ponoszą kosztów oraz zyskują cenny czas.
Wierzymy, że to ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego też wszystkim osobom chcącym podjąć z Nami współpracę udzielamy wszelkich niezbędnych informacji oraz służymy profesjonalną poradą.

Nowe OpinieDodaj

3.4
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Praca czysto studencka

2016-12-23
anonimowo
Studencka praca dla tych co to potrzebują elastycznego grafiku, nie mogą siedzieć w biurze 8-16 czy tam 9-17. Zarobki oceniam na czwórkę przy tym ile mogłam siedzieć to siedziałam. Praca nie była bardzo łatwa wymagała sporego samozaparcia. W biurze panowała miła atmosfera, ludzie sobie pomagali na ile mogli / na ile było trzeba.

Stresowało mnie parcie na wyniki i tempo prowadzenia rozmów. Niektórzy mówili, że można się do tego przyzwyczaić. Tylko że duża wymiana pracowników pokazuje, że tak łatwo nie jest.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Doradca Klienta (Praca)

2016-04-28
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 1.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Dodatkowe Projekty, Języki obce
Kariera
Kariera:Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Do tej pory kilka razy pracowałam na słuchawce, więc już miałam trochę doświadczenia. I na rozmowie okazało się, że wyglądała podobnie do wszystkich innych. Już na początku zaznaczę, że było bardzo miło i profesjonalnie, byłam pod dużym wrażeniem ;)

A pytania najzwyklejsze na świecie, dyspozycyjność, doświadczenie, co studiuję, dlaczego chcę u nich pracować. Szybko poszła ta rozmowa, nic niezwykłego się nie działo ;) Ale bardzo dobrze wspominam bo nie było zupełnie stresująco, wszystko sympatycznie i na poziomie ;)

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz