Sitel

Doradztwo personalne, Obsługa Klienta / Call Center

O Sitel

Sitel jest wiodącym, światowym dostawcą outsourcingowej obsługi oraz zaplecza uzupełniającego dla klientów biznesowych. Usługi Sitel obejmują między innymi: obsługę klienta, wsparcie techniczne oraz programy social media. Zatrudniamy 73 000 osób! Nasz warszawski oddział liczy sobie już ponad 850 pracowników. Z Warszawy właśnie wspieramy klientów największych światowych marek w 22 językach w 32 krajach.

W Sitel większość stanowisk managerskich i dyrektorskich obsadzanych jest przez pracowników, którzy zaczynali karierę w firmie od stanowiska Customer Service Professional. Poszukujemy ambitnych osób ze znajomością języka niemieckiego, angielskiego, włoskiego, francuskiego oraz wielu, wielu innych. Sitel to doskonałe miejsce na rozpoczęcie kariery zawodowej. Nasi pracownicy wiążą się z nami na lata.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Coś na start

2016-11-13
Obsługa klienta
rzeczy pozytywne: wygodne godziny pracy, atmosfera, szkolenia, ludzie w pracy, zdobywane przez ten czas potrzebne później doświadczenie, wypłacalna firma, kontakt z językami obcymi

rzeczy negatywne: wynagrodzenia nieadekwatne do umiejętności pracowników, bardzo niskie szanse na rozwój, benefity przysługują tylko ludziom zatrudnionym na umowę o pracę

Moja opinia dotyczy stanu sprzed niecałego roku
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Narzędzia pracy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Customer Service Professional (Praca)

2016-04-23
Branża: Nowe technologie / ITMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 4.2015
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Testy specjalistyczne
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Kursy/Certyfikaty, Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Doświadczenie
O Tobie
O Tobie:Wiedza o Firmie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Moim zdaniem to była dosyć łatwa rekrutacja. Składała się z testu technicznego w którym było full pytań i to jeszcze wielokrotnego wyboru… Do tego test z języka (angielski) i coś co mnie zdziwiło czyli test z szybkiego pisania na klawiaturze.

Testy sprawdzają od razu i jest rozmowa, na której głównie oni gadają, mówiąc, co firma może zaoferować i na czym by miała polegać praca. Tam był chyba Menager i ktoś jeszcze.

Ogólnie to pytania dosyć łatwe, wszystko szło sprawnie, doświadczenie, umiejętności, język itp. Nie wiem, czemu nie przeszedłem dalej.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz