Sitel

3.9Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Sitel

Sitel jest wiodącym, światowym dostawcą outsourcingowej obsługi oraz zaplecza uzupełniającego dla klientów biznesowych. Usługi Sitel obejmują między innymi: obsługę klienta, wsparcie techniczne oraz programy social media. Zatrudniamy 68 000 osób! Nasz warszawski oddział liczy sobie już ponad 800 pracowników. Z Warszawy właśnie wspieramy klientów największych światowych marek w 21 językach w 32 krajach.
W Sitel większość stanowisk managerskich i dyrektorskich obsadzanych jest przez pracowników, którzy zaczynali karierę w firmie od stanowiska Customer Service Professional. Poszukujemy ambitnych osób ze znajomością języka niemieckiego, angielskiego, włoskiego, francuskiego oraz wielu, wielu innych. Sitel to doskonałe miejsce na rozpoczęcie kariery zawodowej. Nasi pracownicy wiążą się z nami na lata.

Nowe OpinieDodaj

4.0

Coś na start

2016-11-13
Obsługa klienta
rzeczy pozytywne: wygodne godziny pracy, atmosfera, szkolenia, ludzie w pracy, zdobywane przez ten czas potrzebne później doświadczenie, wypłacalna firma, kontakt z językami obcymi

rzeczy negatywne: wynagrodzenia nieadekwatne do umiejętności pracowników, bardzo niskie szanse na rozwój, benefity przysługują tylko ludziom zatrudnionym na umowę o pracę

Moja opinia dotyczy stanu sprzed niecałego roku
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Customer Service Professional (Praca)

2016-04-23
Branża: Nowe technologie / ITMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 4.2015
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Testy specjalistyczne
  • Spotkanie w firmie
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz