Samsung R&D Institute Poland

Nowe technologie / IT

O Samsung R&D Institute Poland

Who are we?

Samsung R&D Institute Poland is a branch of Samsung Electronics. It is a global leader in the market of consumer electronics, and a major manufacturer of electronic components. The goal of Samsung R&D Centers is to constantly improve the technology that stands behind the products we develop. Polish Institute is one of the biggest and fastest growing R&D centers in East-Central Europe, and one of the key Samsung centers globally.

Why would you want to join?

It is simple - our projects are exciting! We work on the development of cutting-edge, state-of-the-art solutions and technologies that in the near future will be used globally. Samsung R&D Institute Poland gathers within its structure a diverse team of experts in the areas of human language technology, computer vision and big data. Together, we design and implement innovative solutions for future Samsung’s products.

We operate in two locations – Warsaw, where we develop e.g.. NLP, mobile applications or cloud services, and Cracow, where we work on various areas of 4G and 5G networks.

We foster a creative workplace in which your talent and work will result in ground-breaking ideas, and will lead to the development of great new products that can improve the quality of life of millions of people around the world!

The friendly atmosphere at our offices allows you to gain experience from your highly-skilled colleagues. We create an environment which consists of mutual cooperation, possibility of own development and great fun!

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Potwierdzam, praca dla początkujących

2016-11-08
Junior Software Quality Engineer
Najbardziej problem jest z pieniędzmi jeśli chodzi o pracę już wtedy gdy się ma bogatsze doświadczenie. Od firmy pokroju Samsunga oczekuje się moim zdaniem wysokich wynagrodzeń bardzo odpowiadających temu co się dzieje na rynku. Początkujący będzie się cieszył, zaawansowany może być zawiedziony.

Przy innych sprawach firma pokazuje dobry poziom. Tu na przykład można wymienić z pełnym przekonaniem benefity, godziny pracy, ilość i rodzaj zadań. Praca w tej wielkości przedsiębiorstwie powinna mieć lepsze perspektywy kariery to tak jeszcze dodam na koniec.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Dofinansowanie posiłków
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Inżynier ds. Technicznego Wsparcia dla klientów biznesowych (Praca)

2015-10-23
Branża: Inżynieria / KonstrukcjeMiejsce: ŁódźTermin rozmowy: 2.2013
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Testy analityczne
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Dodatkowe Projekty, Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Doświadczenie, Inne
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

W paru punktach cały mój proces rekrutacji wyglądał tak:
1. telefon z działu HR, potwierdzenie zainteresowania stanowiskiem, ustalenie terminu spotkania;
2. rozmowa rekrutacyjna:
- najpierw rozmowa toczyła się wokół dwóch tematów - wykształcenie i doświadczenie. Musiałem udowodnić, że mam już taki staż pracy, który pozwoli bez problemu pracować na tym stanowisku. Pytano również o moje predyspozycje pracy z klientem. Zapytano również, czy pracowałem wcześniej programując na system android, java. (akurat te umiejętności sprawdzono również praktycznie).
3. Rozmowa po angielsku: pytania ogólne, na przykład o zainteresowania
4. Test z znajomości angielskiego: średni poziom, ale nie łatwizna
5. Test umiejętności

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz