Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Raiffeisen Polbank

Finanse / Ekonomia, Obsługa Klienta / Call Center

O Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank obsługuje około 800 tys. klientów, którzy mogą korzystać z sieci 350 placówek zlokalizowanych w niemal 150 miastach na terenie całego kraju. Do dyspozycji Klientów pozostaje również nowoczesne centrum obsługi telefonicznej oraz bankowość internetowa. Bank jest pionierem i liderem bankowości mobilnej w Polsce - aplikacja Mobilny Bank dostosowana jest do wszystkich modeli telefonów komórkowych, w tym najnowszych smartfonów. Raiffeisen Polbank systematycznie pracuje nad umacnianiem pozycji rynkowej.


Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Całkiem sensowna praca

anonimowo
Nawet mi się podoba w Raiffeisenie, przynajmniej w porównaniu do innego banku, w którym pracowałam. Atmosfera jest świetna, raczej rzadko się zdarza, żebym czuła na sobie jakąś szczególną presję. Jak ktoś ma na to ochotę, to może się też rozwijać, tutaj przychylnie patrzy się na ludzi, którzy nie chcą stać w miejscu. Do tego dochodzi fajna opieka medyczna i odpowiadające mi godziny pracy. Naprawdę jest ok. Jedyną moim „ale” jest to, że przepływ informacji wewnątrz banku mógłby się trochę polepszyć. I wynagrodzenie – najgorsze nie jest, ale jednak mogłoby być trochę wyższe.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Doradca Finansowy (Praca)

Branża: Finanse / EkonomiaMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 12.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Kursy/Certyfikaty, Języki obce, Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Na Doradcę Finansowego miałam całkiem przyjemną rozmowę w Raiffeisenie. Jak na takie spotkanie długo trwało i już pod koniec było męczące. Ja się nie stresuje na takich rozmowach, ale mimo tego już chciałam stamtąd wyjść.

Tak sobie myślę, że nie pytali mnie o nic wyjątkowego. Tylko jakie mam wykształcenie, doświadczenie, co wiem o różnych rzeczach takich branżowych, o prawo jazdy, oczekiwania, angielski. Wszystko w granicach standardowej normy.

Miło, że na koniec bez względu na sytuację przekazują informację o wynikach. Teraz coraz więcej firm mówi, że to robi ale ostatecznie żadnego maila nawet nie napiszą. Tu mówią, że się odezwą i się odzywają.