Raiffeisen Polbank

Finanse / Ekonomia, Obsługa Klienta / Call Center

O Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank obsługuje około 800 tys. klientów, którzy mogą korzystać z sieci 350 placówek zlokalizowanych w niemal 150 miastach na terenie całego kraju. Do dyspozycji Klientów pozostaje również nowoczesne centrum obsługi telefonicznej oraz bankowość internetowa. Bank jest pionierem i liderem bankowości mobilnej w Polsce - aplikacja Mobilny Bank dostosowana jest do wszystkich modeli telefonów komórkowych, w tym najnowszych smartfonów. Raiffeisen Polbank systematycznie pracuje nad umacnianiem pozycji rynkowej.


Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Przydatne doświadczenie

2017-03-22
anonimowo
Praca dała mi głównie przydatne doświadczenie, które potem zaowocowało jeszcze lepszą pracą u konkurencji. Uważam, że dobra ocena należy się Raiffeisenowi na spokojnie już nie patrząc na to w którym dziale kto pracował.

Bankowość to specyficzna branża. Tutaj od siebie proponowali fajną atmosferę i pracę z normalnymi ludźmi w bardzo normalnych godzinach i za godziwe pieniądze. Co należałoby poprawić to pewnie podejście do szkoleń i kształcenia pracowników, jakiejś poprawy ich umiejętności. Co nie zmienia faktu i mojej oceny ogólnej. Wystawiam im czwórkę na jaką zasługują.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Doradca Finansowy (Praca)

2017-02-12
Branża: Finanse / EkonomiaMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 12.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Kursy/Certyfikaty, Języki obce, Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Na Doradcę Finansowego miałam całkiem przyjemną rozmowę w Raiffeisenie. Jak na takie spotkanie długo trwało i już pod koniec było męczące. Ja się nie stresuje na takich rozmowach, ale mimo tego już chciałam stamtąd wyjść.

Tak sobie myślę, że nie pytali mnie o nic wyjątkowego. Tylko jakie mam wykształcenie, doświadczenie, co wiem o różnych rzeczach takich branżowych, o prawo jazdy, oczekiwania, angielski. Wszystko w granicach standardowej normy.

Miło, że na koniec bez względu na sytuację przekazują informację o wynikach. Teraz coraz więcej firm mówi, że to robi ale ostatecznie żadnego maila nawet nie napiszą. Tu mówią, że się odezwą i się odzywają.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz