ProContact

Logo ProContact
+ Dodaj opinię
ProContact należy do Grupy Ergo Hestia. To dla nich ProContact zajmuje się kompleksową obsługą klientów. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1999 roku, a obecnie zatrudniając 550 pracowników wykonuje około 14,5 tysiąca zadań dziennie.

Rozmowy kwalifikacyjne w ProContact

(2)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

2 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Konsultant ds. Sprzedaży Telefonicznej

Rekrutacja odbyła się:kwiecień 2016, Gdańsk

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Na początek rozmawiałam z nimi przez telefon. Pytali mnie o doświadczenie w sprzedaży, w pracy na słuchawce itp., o motywację do takiej pracy, o moje oczekiwania, ile chce zarobić, czy mogę pracować w systemie zmianowym, czy nie mam problemów z rozmawianiem przez telefon - ogólnie ta rozmowa była mocno rozbudowana jak na rozmowę przez telefon. Potem zaprosili mnie i parę innych osób na tak zwane assessment center. Najpierw poczytałam trochę w necie jak to wygląda, że przeważnie robi się jakieś i pojedynczo i grupowo zadania. Faktycznie tak było. W sumie nic strasznego, momentami nawet była luźniejsza atmosfera. Ciekawe doświadczenie tak swoją drogą. Na tym się skończyła rekrutacja

Rozwiń
Data dodania: 26.04.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Konsultant

Rekrutacja odbyła się:styczeń 2016, Gdańsk

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Pierwszym elementem było wysłanie dokumentów. Drugim rozmowa telefoniczna. W trakcie padły takie pytania: czy mógłbym pracować w systemie zmianowym do 20? jakie są moje oczekiwania finansowe? opowiedz o swoim doświadczeniu w pracy konsultanta? kiedy mogę ewentualnie zacząć? Rozmowa jak widać krótka, zwięzła i na temat. Drugim elementem było spotkanie w firmie. W trakcie zapytali: jak radzę sobie z obsługą komputera? co studiuję i czemu wybrałem te studia? gdzie wcześniej pracowałem? czy lubiłem pracę na call center? (wcześniej pracowałem na dwóch różnych) czy lubię kontakt z klientem? czy szybko się uczę? Nie odpowiadają chyba każdemu, przynajmniej tak czytałem. Mi nie odpowiedzieli, więc ewidentnie się sprawdziło

Rozwiń
Data dodania: 10.02.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.