Polska Press Grupa

Logo Polska Press Grupa
+ Dodaj opinię
Polska Press Grupa Czy to Twoja firma?
Inne

Polska Press Grupa to wydawnictwo tworzące m.in. 20 dzienników regionalnych, ponad 100 tygodników lokalnych, tygodniki ogłoszeniowe oraz bezpłatną gazetę Nasze Miasto. Oprócz tego do wydawnictwa należą także portale internetowe takie, jak Gratka.pl, Telemagazyn.pl, naszemiasto.pl, a także strefabiznesu.pl. Firma jest częścią niemieckiego Verlagsgruppe Passau.

Rozmowy kwalifikacyjne w Polska Press Grupa

(5)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

5 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: specjalista ds. kluczowych klientów

Rekrutacja odbyła się:styczeń 2017, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Nie wiem czy mam takie szczęście czy tak trafiam na ogłoszenia, z których bardzo niewiele wynika. Doskonale pamiętam, że to było właśnie tego typu ogłoszenie gdzie czytasz i nie ma kompletnie konkretów do których można by się było jakkowiek odnieść. Na rozmowę mnie zaprosili po uprzednim wywiadzie telefonicznym, z którego nadal nic nie wynikło. I ta pierwsza i druga część ogółem sympatyczna i na poziomie. Co do tego zarzutów nie mam, przeszkadzała mi tylko ta mała konkretność. Rozmowa przypominała krótki wywiad na temat pracy, umiejętności, doświadczenia, oczekiwań. Nawet ciężko mi poszczególne pytania przytoczyć. Jak tam idziecie nastawcie się na luźną rozmowę.

Rozwiń
Data dodania: 07.02.2017
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Doradca Klienta

Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Szczecin

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Po przesłaniu LM i CV w miarę szybki odzew i rozmowa telefoniczna. Krótka wymiana informacji, ze dwa pytania o szczegóły dotyczące CV. Umówienie na spotkanie gdzie miała być dłuższa rozmowa. Spotkanie faktycznie z dłuższą rozmową o oczekiwaniach obu stron, moim doświadczeniu, umiejętnościach oraz dyspozycyjności. Oprócz tego scenka taka niby sprzedażowa pokazująca czy potrafię rozmawiać z potencjalnymi klientami czy nie. Ogółem sympatycznie.

Rozwiń
Data dodania: 17.10.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Specjalista ds. Sprzedaży

Rekrutacja odbyła się:wrzesień 2016, Wrocław

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Najbardziej na tej rozmowie chodziło o to jakim jestem sprzedawcą. Nie było pytań typowo HRowych jak to często bywa. Skupili się na tym co robiłem, jak mi to szło i czy mi się to podobało. Jasne, że się podobało skoro dalej chcę robić to samo tylko w innej firmie. Konkretnie to u nich. Dlatego najwięcej było o doświadczeniu, trochę o tym czego ja oczekuje i na czym mi zależy. Sami od siebie opowiedzieli jaka to praca i co proponują na początek. Ja nie mam się do czego przyczepić. Na koniec jak już się na kogoś zdecydują dają znać wszystkim ludziom.

Rozwiń
Data dodania: 07.09.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Stażysta

Rekrutacja odbyła się:lipiec 2016, Gdańsk

PRAKTYKA STAZ
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Na staż do Polskiej Press Grupy była rekrutacja wyglądająca tak, że zaaplikowałam i zaproponowali mi rozmowę. Na rozmowie pytali mnie jakie mam oczekiwania czego najbardziej chce się nauczyć, na czym mi zależy, gdzie się widzę za najbliższych parę lat. Pytali czy mogę przychodzić na 6 godzin przez te 2 miesiące, czemu wybrałam taki staż i takie studia? Wydawało mi się, że tak normalnie mnie potraktowali tak na poważnie. Pytali czy znam się na statystyce i czy jestem nastawiona na naukę? Nie wiem jak normalnie wyglądają takie rekrutacje przy takim stanowisku pewnie najwięcej jest o doświadczeniu. Dla mnie to wyglądało tak jak powinno przy stażu.

Rozwiń
Data dodania: 17.08.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Specjalista ds.sprzedaży reklamy

Rekrutacja odbyła się:listopad 2015, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

O tym, że Polska Press Grupa szuka nowych pracowników, dowiedziałam się z newslettera wysyłanego z jednego z serwisów zbierających ogłoszenia. Startowałam do nich na stanowisko specjalisty do spraw sprzedaży reklamy. Wysłałam aplikację przez stronę, chyba były to standardowo CV i list motywacyjny. Zadzwonili proponując mi spotkanie rekrutacyjne, więc w zasadzie nie pytali o jakieś dodatkowe informacje. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej padły pytania (z tego, co pamiętam): 1. jak się czuję w kontakcie z klientami? 2. co bym zrobiła gdyby... kilka sytuacji, musiałam odpowiednio zareagować 3. jak sobie radzę z presją czasu? 4. czy znam lokalny rynek prasowy? 5. jak u mnie z obsługą pakietu MS Office? Pytań było więcej, ale te zapamiętałam. Później dostałam telefon potwierdzający, że chcą mnie zatrudnić.

Rozwiń
Data dodania: 04.12.2015
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 2
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.