Logo PLAY P4
+ Dodaj opinię

P4 to operator sieci Play. Wcześniej - do roku 2005 - spółka była znana pod nazwą Netia Mobile, a od 2007 roku już jako P4 wkroczyła na rynek komercyjny. Obecnie z usług Play korzysta ponad 13,5 miliona użytkowników, z czego prawie połowa to klienci abonamentowi. Firma regularnie otrzymuje nagrody i wyróżnienia w różnych kategoriach, między innymi po raz trzeci z rzędu otrzymała tytuł TOP EMPLOYER.

Rozmowy kwalifikacyjne w PLAY P4

(10)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

10 relacji z rozmów
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:
od najnowszych

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: obsługa klienta

Rekrutacja odbyła się:marzec 2018, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

W sumie raczej prosta rozmowa, a na pewno dosyć standardowa. Raczej nic mnie nie zaskoczyło, bo wszystkie pytania były dosyć przewidywalne. Najpierw jak to zwykle bywa wysłałam swoje CV, a oni oddzwonili i zaprosili mnie na spotkanie z kimś od nich z firmy. Przyjechałam na miejsce, gdzie powitała mnie miła pani. Widać było, że ma takie pozytywne nastawienie, więc od razu trochę mniej się denerwowałam. No i potem zaczęła mi zadawać różne pytania, o zainteresowania, doświadczenie, jak wyobrażam sobie pracę w Play, czy lubię rozmowy z klientami, gdzie się widzę za kilka lat itd. W zasadzie nic skomplikowanego. I oczywiście była też scenka sprzedażowa, ale to też można się było tego spodziewać, więc byłam na to przygotowana. Po wszystkim obiecali, że odezwą się za jakiś czas i faktycznie zadzwonili i powiedzieli, że się dostałam.

Rozwiń
Data dodania: 18.06.2018

Aplikowałeś na: Konsultant Sprzedaży

Rekrutacja odbyła się:luty 2017, Wrocław

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Rozmowa niespecjalnie krótka, ale bardzo w temacie przyszłej pracy. Całość przeanalizowana i przegadana tak jak być powinna. Wychodzi się z myślą, że wiadomo o co chodzi jak będzie wyglądała praca, czego się spodziewać jak się podejmie decyzję o rozpoczęciu pracy. Czego można się spodziewać z pytań - > z mojego doświadczenia z Play wynika, że pytań o doświadczenie, sprzedaż, obsługę klienta, dyspozycyjność do pracy w weekendy oraz o oczekiwania. Ogólnie -> O.K.

Rozwiń
Data dodania: 06.02.2017

Aplikowałeś na: Młodszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Rozmów Telefonicznych

Rekrutacja odbyła się:grudzień 2016, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Trzeba przyznać, że nazwa tego stanowiska to jest co nieco długa :D Ale rekrutacja już tak długa nie była. Tylko zwyczajna rozmowa przez telefon tak na początek i spotkanie już dłuższe w biurze. Mimo to zdążyłem się wszystkiego dowiedzieć co proponują itp. Dużo wiedziało się po samym ogłoszeniu. Tam dokładnie wypisują np. benefity. Na rozmowie można tyle tylko, że porozmawiać o finansach i dokładnie wywiedzieć się o zakresie obowiązków. Przy pytaniach pojawiło się u mnie to co zawsze typu doświadczenie, komunikatywność, oczekiwania, zakres obowiązków wcześniej w poprzednich pracach itp. Tutaj ciężko czymkolwiek zaskoczyć człowieka.

Rozwiń
Data dodania: 02.12.2016

Aplikowałeś na: Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Jak się starałem dostać na stanowisko mł. specjalisty ds. reklamacji to miałem rozmowę telefoniczną i spotkanie. Na tej telefonicznej to najwięcej musiałem powiedzieć o doświadczeniu - co robiłem, gdzie, jak i kiedy. Najważniejsze chyba było doświadczenie w obsłudze klienta - na tym najbardziej się skupili. Na spotkaniu znowu musiałem powtórzyć to co powiedziałem wcześniej. Do tego opowiedzieć o swoich zaletach i wadach, które mogą mi pomagać w tej pracy. O tym czy lubię i dlaczego kontakt z klientem, czy potrafię bez problemu i poprawnie pisać oraz jakie mam oczekiwania, na czym mi zależy w pracy, co mnie motywuje do dalszego dawania z siebie jak najwięcej. O wynikach informują dość szybko

Rozwiń
Data dodania: 25.10.2016

Aplikowałeś na: Konsultant ds. Sprzedaży

Rekrutacja odbyła się:wrzesień 2016, Wrocław

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

W moim przypadku 1. spotkanie w grupie, zadania trzeba robić przy wszystkich i te wykonywane pojedynczo się przedstawia przed wszystkimi co mnie stresowało a oprócz tego były zadania grupowe 2. wypełnienie formularza ze wszystkimi informacjami o Tobie i o Twoich oczekiwaniach wpisuje się też ile chce się minimum zarabiać 3. tzw. PlayLife, czyli scenka sprzedażowa połączona z krótką rozmową z przyszłym szefem Na PlayLife zapytali się mnie o wcześniejsze prace i kiedy mogę zaczynać. Scenkę trzeba odegrać na zasadzie sprzedaży i doradzania klientowi.

Rozwiń
Data dodania: 07.09.2016

Aplikowałeś na: Obsługa sieci sprzedaży

Rekrutacja odbyła się:kwiecień 2015, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Oni chyba na każde stanowisko każą wypełniać te kwestionariusze. W każdym razie na początku dają do wypełnienia taki formularz, gdzie trzeba uzupełnić dane, wykształcenie, doświadczenie inne rzeczy typu ile chcesz zarabiać. Później jest przedstawienie przez prowadzącego charakterystyki stanowiska, a później ludzie losowali pytania i trzeba było odpowiedzieć tak przy wszystkich. A pytania dosyć… abstrakcyjne, zupełnie nie związane z pracą. Później jeszcze praca w grupach. A na koniec rozmowa indywidualna, podczas której dopytywali jeszcze o jakieś szczegóły.

Rozwiń
Data dodania: 18.05.2016

Aplikowałeś na: Konsultant

Rekrutacja odbyła się:luty 2016, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Rekrutacja miała 3 etapy. Najpierw takie typowe AC, mieliśmy zadania do zrobienia w grupie i tego typu rzeczy. Później każdy wypełniał kwestionariusz osobowy, tam było trzeba uzupełnić doświadczenie i inne takie. Do tego napisać ile by się chciało zarabiać. Podczas drugiego etapu jest spotkanie z kierownikiem salonu i scenka sprzedażowa, w sumie prosta. A po tym dzwonią i informują o wyniku rekrutacji, mi się udało ;)

Rozwiń
Data dodania: 18.05.2016

Aplikowałeś na: Obsługa klienta

Rekrutacja odbyła się:wrzesień 2015, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Moja rozmowa była w sumie typowa. Najpierw był jakiś test kompetencji, który musiałam wypełnić. Później rozmowa z bardzo miłą panią, która dopytała o wszystkie ważne rzeczy z CV czyli wykształcenie i doświadczenie, czym się interesuję, czego się nauczyłam w poprzedniej pracy i tego typu rzeczy. Później jeszcze pani poprosiła o odegranie scenki sprzedażowej, ona była klientką, a ja sprzedawałam usługi Playa. Śmiesznie to nawet wyszło ;) Pracę dostałam więc chyba wypadłam dobrze.

Rozwiń
Data dodania: 19.03.2016

Aplikowałeś na: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rekrutacja odbyła się:sierpień 2014, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Bardzo specyficzna rekrutacja, chyba najbardziej specyficzna na jakiej byłam. Nie pamiętam tak dokładnie tych zadań z Assessment Center o ile można tak nazwać ten etap. W każdym razie - zbierają wyselekcjonowanych kandydatów, zadają pytania plus robią zadania w grupach (więc tak typowo jak na AC). Tylko te pytania i zadania to nie są takie standardowe co robiłaś do tej pory, co studiujesz, czym się interesujesz itp. Pamiętam jedno zadanie - opisz jakąś zabawną sytuację, z którą ostatnio miałaś styczność albo zadania co byście jako grupa zrobili, gdybyście byli na bezludnej wyspie i coś by się tam wydarzyło Nie jestem przekonana, że to dobry sposób rekrutowania, ale może oni coś wyciągają z tego wszystkiego o kandydatach.

Rozwiń
Data dodania: 12.03.2016

Aplikowałeś na: Praktyki w Departamencie Zarządzania i Utrzymania Sieci

Rekrutacja odbyła się:czerwiec 2012, Poznań

PRAKTYKA STAZ
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Na samym początku ubiegając się o praktyki w Play musiałem wysłać CV i napisać ładny list motywacyjny. Akurat jak ja szukałem praktyk, potrzebowali osób po uczelniach technicznych. Dlatego też postanowiłem spróbować swoich sił. Play ze swojej strony postawili kilka wymagań. Preferowali studentów kierunków w branży informatyki i telekomunikacji. Ważne też by znać język angielski. Na rozmowie nieoczekiwanie, z zaskoczenia zadano mi 2-3 pytania ogólne po angielsku. Lepiej zachować czujność ;) Play zaznaczyło na wstępie, ze potrzebuje ludzi mających jakieś pojęcie o podstawach architektury sieci GSM i UMTS. Cała rozmowa przebiegała w trzech etapach. Pytania ogólne. O doświadczenie, o studia, o zainteresowania. Drugi etap. Znajomość języka Trzeci etap: wiedza z zakresu telekomunikacji. I padły pytania orientacyjne, czy wiem, o co chodzi. A i jeszcze zapytano mnie, dlaczego akurat chce być praktykantem w firmie PLAY? Do odbycia praktyk przekonały mnie elastyczne godziny, bo można sobie ustawić pracę, pod zajęcia na uczelni. Plusem stażowania w Playu jest spora ilosc szkoleń. Jeśli ktoś chce zdobyć solidne doświadczenie, to gorąco polecam, bo można posiąść wiedzę z zakresu sieci komórkowej, szczególnie o protokołach sygnalizacji SS7 Praktyki trwają 3 miesiące, i są bezpłatne. Ale wydaje mi się, ze warto, bo istnieje duża szansa zatrudnienia.

Rozwiń
Data dodania: 26.10.2015