Logo PLAY P4

P4 to operator sieci Play. Wcześniej - do roku 2005 - spółka była znana pod nazwą Netia Mobile, a od 2007 roku już jako P4 wkroczyła na rynek komercyjny. Obecnie z usług Play korzysta ponad 13,5 miliona użytkowników, z czego prawie połowa to klienci abonamentowi. Firma regularnie otrzymuje nagrody i wyróżnienia w różnych kategoriach, między innymi po raz trzeci z rzędu otrzymała tytuł TOP EMPLOYER.

Opinie o PLAY P4 (16)

Poznaj opinie osób, które pracowały lub pracują w tej firmie

16 opinii

3.7

4.4Atmosfera

3.5Benefity

2.9Możliwość rozwoju

3.6Wynagrodzenie

3.9Work/life balance

Pokaż:
od najnowszych

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować opinii.

03.04.2018
4.0

Polecam

Ja mimo wszystko polecam zatrudnienie się w Play, mimo że nie jest to praca bez wad. Już na wstępie dostałam porządne szkolenie i to się chwali, nikt mnie od razu nie rzucił na głęboką wodę, tylko zostałam do wszystkiego dobrze przygotowana. Fakt, miałam bardzo dużo rzeczy do przyswojenia, ale jakoś podołałam, jak się chce to się da. Potem też było jeszcze parę szk...
więcej
03.04.2018
3.8

Na początek było ok

Praca w Play mnie zainteresowała, bo słyszałam dobre opinie o tej firmie, przynajmniej lepsze niż o innych operatorach. Spróbowałam i pod względem finansowym na pewno nie żałuję. Wynagrodzenie było dobre, socjal też trzymał poziom, przynajmniej w porównaniu do konkurencji. A że byłam wtedy świeżo po studiach to niczego więcej nie było mi trzeba. Trochę nie pasowały...
więcej

Najnowsze oferty pracy od PLAY P4 czekają na Ciebie.

Zobacz oferty pracy
03.04.2018
3.8

Praca w sprzedaży

Jak ktoś lubi pracę w sprzedaży, to może mu się spodobać. Do mnie to jednak średnio przemawia, bo dużo jest w tym wszystkim stresu i jednak trzeba mieć gadane i nie ma, że masz gorszy dzień, tylko trzeba rozmawiać, zachęcać, sprzedawać. Ale na chwilę to mi się nawet podobało, jakby odjąć ten stres właśnie. Przede wszystkim zarobki w Play były dobre i jeszcze dawali...
więcej
04.03.2018
0.0

Pracowałam w Play ponad 1,5 roku - odradzam!

W Play pracowałam 1,5 roku. Na początku byłam bardzo zadowolona - benefity, imprezy i wyjazdy integracyjne itp. Z czasem się to zmieniło. Praca w weekendy, częste zmiany od 12 do 20 oraz od 14 do 22, praca w święta i to wszystko za tą samą stawkę. Głodowa podstawa (1800 na rękę) i nakładanie celów miesięcznych i kwartalnych żeby zmusić ludzi do pracy. Cele są częst...
więcej
21.02.2017
3.8

Są pozytywne i negatywne strony

POZYTYWNE - bardzo dużo benefitów (prywatna opieka medyczna, kursy, karta sportowa, zniżki itp. itd.), szkolenia rozwijające bardzo różne umiejętności, fajna atmosfera (przynajmniej u nas w naszym salonie), doświadczenie z zakresu obsługi klienta, możliwość ustalania sobie grafika z wyprzedzeniem NEGATYWNE - stres jak się zaczyna i trzeba się wszystkiego nauczyć a...
więcej
20.01.2017
3.8

Miejsce na pierwszą w życiu pracę

Zauważyłam po naszym salonie tendencje kilka osób ma doświadczenie i kilka takich jak ja bez doświadczenia na pierwszą pracę przyszli do Play. Mi było na samym początku ciężko się zmusić żeby tyle godzin aktywnie działać doradzać i tłumaczyć ludziom, chodzić po salonie i po prostu pracować. Nie wiem czy to ciężka czy łatwa praca mi jest ciężkawo. Cieszę się z b...
więcej
16.12.2016
3.8

Warta polecenia

Poszłam i się przekonałam, że było ok. Bardzo różne opinie słyszałam praktycznie o każdym operatorze komórkowym. Nawet nie o kwestiach klienckich np. problemach z fakturami czy płatnościami tylko o pracy u nich. O Playu chyba najmniej złego do mnie dotarło. Sama po własnym doświadczeniu mogę teraz potwierdzić, że źle nie jest. Na niskim stanowisku ciężko się pr...
więcej
16.12.2016
3.8

Przeszłam od konkurencji i się cieszę

Przeszłam do Playa z innej bardzo znanej sieci mniejsza o to jakiej. Bardzo się cieszę, że podjęłam taką decyzję zaryzykowałam i teraz jestem tu gdzie jestem. Play ma 100 razy lepsze warunki. Podstawa pensji mała, ale premia robi swoje. Są zniżki, bilety do kina, multisport, prywatna opieka medyczna, tak samo jak w innej sieci elastyczny grafik, ale dużo lepsza...
więcej
21.10.2016
4.0

Ogólnie pozytywnie

To co fajne w Playu to możliwości rozwoju i awansowania, której się można nie spodziewać. Atmosfera, bardzo dużo benefitów (to też zaskakujące, że jest karta sportowa i medyczna, ubezpieczenie, zniżki), elastyczny grafik, szkolenia i fajni ludzie, łatwo z klientami - to było ok Gorsze rzeczy - można założyć, że będzie lepsza kasa (jest przeciętna). Jednak ja ich...
więcej
28.09.2016
3.6

Typowa praca dla studentów

Praca konsultanta na call center to jest praca dla studentów. Taka akurat w sam raz jak ktoś nie chce sprzedawać w sklepie to może posiedzieć na słuchawce. Plusami właśnie takiej pracy jest to, że nie ma wysiłku fizycznego, ustala się grafik i ma się elastyczne godziny i do tego pracuje się z fajnymi miłymi ludźmi. Minusami są przede wszystkim klienci, z którymi...
więcej