Play (P4 Sp. z o.o.)

Logo Play (P4 Sp. z o.o.)
+ Dodaj opinię
Play (P4 Sp. z o.o.) Czy to Twoja firma?
Obsługa Klienta / Call Center, Telekomunikacja
501+

Kiedy wystartowaliśmy w 2007 roku, byliśmy początkowym graczem, ale szybko staliśmy się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce. Stale umacniamy swoją pozycję i wprowadzamy nowe oferty, zarówno dla Ciebie, Twoich znajomych, rodziny czy dużych firm.

W całej firmie zatrudniamy 2700 osób. Oprócz naszej Centrali w Warszawie, mamy Biura Regionalne w Gdańsku, Poznaniu i Katowicach. 

Rozmowy kwalifikacyjne w Play (P4 Sp. z o.o.)

(12)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

11 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rekrutacja odbyła się:sierpień 2014, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Bardzo specyficzna rekrutacja, chyba najbardziej specyficzna na jakiej byłam. Nie pamiętam tak dokładnie tych zadań z Assessment Center o ile można tak nazwać ten etap. W każdym razie - zbierają wyselekcjonowanych kandydatów, zadają pytania plus robią zadania w grupach (więc tak typowo jak na AC). Tylko te pytania i zadania to nie są takie standardowe co robiłaś do tej pory, co studiujesz, czym się interesujesz itp. Pamiętam jedno zadanie - opisz jakąś zabawną sytuację, z którą ostatnio miałaś styczność albo zadania co byście jako grupa zrobili, gdybyście byli na bezludnej wyspie i coś by się tam wydarzyło Nie jestem przekonana, że to dobry sposób rekrutowania, ale może oni coś wyciągają z tego wszystkiego o kandydatach.

Rozwiń
Data dodania: 12.03.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 1
nie

Aplikowałeś na: Praktyki w Departamencie Zarządzania i Utrzymania Sieci

Rekrutacja odbyła się:czerwiec 2012, Poznań

PRAKTYKA STAZ
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Na samym początku ubiegając się o praktyki w Play musiałem wysłać CV i napisać ładny list motywacyjny. Akurat jak ja szukałem praktyk, potrzebowali osób po uczelniach technicznych. Dlatego też postanowiłem spróbować swoich sił. Play ze swojej strony postawili kilka wymagań. Preferowali studentów kierunków w branży informatyki i telekomunikacji. Ważne też by znać język angielski. Na rozmowie nieoczekiwanie, z zaskoczenia zadano mi 2-3 pytania ogólne po angielsku. Lepiej zachować czujność ;) Play zaznaczyło na wstępie, ze potrzebuje ludzi mających jakieś pojęcie o podstawach architektury sieci GSM i UMTS. Cała rozmowa przebiegała w trzech etapach. Pytania ogólne. O doświadczenie, o studia, o zainteresowania. Drugi etap. Znajomość języka Trzeci etap: wiedza z zakresu telekomunikacji. I padły pytania orientacyjne, czy wiem, o co chodzi. A i jeszcze zapytano mnie, dlaczego akurat chce być praktykantem w firmie PLAY? Do odbycia praktyk przekonały mnie elastyczne godziny, bo można sobie ustawić pracę, pod zajęcia na uczelni. Plusem stażowania w Playu jest spora ilosc szkoleń. Jeśli ktoś chce zdobyć solidne doświadczenie, to gorąco polecam, bo można posiąść wiedzę z zakresu sieci komórkowej, szczególnie o protokołach sygnalizacji SS7 Praktyki trwają 3 miesiące, i są bezpłatne. Ale wydaje mi się, ze warto, bo istnieje duża szansa zatrudnienia.

Rozwiń
Data dodania: 26.10.2015
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 2
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.