Philips Polska

Sprzedaż, Transport / Logistyka, Zakupy, Służba Zdrowia

O Philips Polska

Philips to globalna firma skoncentrowana na poprawie życia ludzkiego poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie technologii medycznych i zdrowego stylu życia. Jesteśmy dumni, że każdego dnia możemy wspierać pacjentów w profilaktyce, szybszej i trafniejszej diagnozie, mniej inwazyjnym leczeniu, a także w poprawie jakości życia.


W Philips Polska tworzymy perspektywy rozwoju osobistego oraz zawodowego poprzez możliwość uczestniczenia w ambitnych projektach, poznania ciekawych ludzi i zarażenia się ich pasją do podnoszenia jakości ludzkiego życia.


Nowo otwarte Globalne Centrum Kompetencyjne w Łodzi jest jednym z trzech tego typu oddziałów Philips na świecie. Dwie pozostałe placówki znajdują się w USA oraz Indiach, tworząc sieć centrów kompetencyjnych obejmujących swoją działalnością ponad 100 krajów. Zapewniają one istotne wsparcie procesów finansowych, zarządzania procesem zakupowym i zaopatrzeniowym sprzętu medycznego oraz rozwiązań usprawniających funkcjonowanie podmiotów sektora ochrony zdrowia.


W łódzkim centrum będą obsługiwane zamówienia sprzętu medycznego z krajów w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce. Jednym z kluczowych zadań Globalnego Centrum Kompetencyjnego w Łodzi będzie całościowa koordynacja procesu od momentu zamówienia urządzenia, aż do jego instalacji w miejscu docelowym i upewnienia się, że sprzęt jest przygotowany, by dobrze służyć pacjentom. Znajdą tu zatrudnienie specjaliści z zakresu logistyki, księgowości, obsługi zamówień, procesów zakupowych, ale też kierownicy zespołów i project managerowie. Wszystkie aktualne oferty pracy są dostępne na naszej stronie internetowej, w zakładce kariera.

Nowe OpinieDodaj

3.4
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Przydałoby się parę zmian

anonimowo
Wygrywają marką, doświadczeniem jakie pozwalają zdobywać, benefitami i atmosferą a dokładniej to ludźmi.

Powinni pracować nad utrzymywaniem ludzi dłużej przy sobie, szkoleniami, wynagrodzeniami, pozwoleniem pracownikom na rozwój.

Nie pracuje i bym nie wrócił. Chyba że doszłoby do zmian i bym o tym wiedział. Marka przydatna w CV tyle mogę powiedzieć. Tu są pochlebne opinie więc musiałem mieć pecha trafiając w nieodpowiednim momencie do nich.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • System premiowy
  • Bony / bilety / zniżki
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Realizator zamówień (Praca)

Branża: SprzedażMiejsce: PabianiceTermin rozmowy: 6.2013
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Znajomy Rodzina
Ogólny komentarz

Moja rozmowa też nie należała do tych trudniejszych i właściwie przebiegała podobnie jak ta na Magazyniera. Jedyną rzeczą, która ją odróżnia od tamtej jest to że mnie zapytali ile bym chciał zarabiać.

W sumie to nie wiedziałem co powiedzieć, bo myślałem, że oni mi zaproponują coś sami, więc trochę się tym zdenerwowałem.