ManpowerGroup

Logo ManpowerGroup
+ Dodaj opinię
ManpowerGroup to firma zajmująca się pośrednictwem pracy. Obecnie posiada prawie 70 agencji w 44 miastach w całej Polsce. ManpowerGroup tworzy nowoczesne rozwiązania dla rynku pracy. Rekrutuje zarówno do pracy tymczasowej, jak i stałej, prowadzi m.in. badania kompetencji pracowników oraz świadczy usługi doradztwa personalnego.

Rozmowy kwalifikacyjne w ManpowerGroup

(2)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

2 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Konsultantka ds rekrutacji tymczasowych

Rekrutacja odbyła się:listopad 2016, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Etap pierwszy -> aplikacja przez ich stronę internetową Etap drugi -> rozmowa telefoniczna o doświadczeniu, okresie wypowiedzenia, powodach chęci zmiany pracy, oczekiwaniach Etap trzeci -> rozmowa kwalifikacyjna w biurze; pytania ponownie na temat doświadczenia tylko tu wymagali bardziej szczegółowych informacji o wcześniejszych obowiązkach, konkretne pytania ze znajomości przepisów dotyczących zatrudniania pracowników tymczasowych, ponownie temat oczekiwań i dyspozycyjności

Rozwiń
Data dodania: 09.11.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Konsultantka ds. sprzedaży i rekrutacji

Rekrutacja odbyła się:listopad 2015, Szczecin

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Rozmowa telefoniczna z tą firmą trwała około 20 minut z tego co pamiętam. Pytania takie, jak chyba zawsze i wszędzie. Dlaczego ta firma? Dlaczego chcę zmienić pracę? Jak się czuję w sprzedaży? Czy znam się na pracy z klientem biznesowym? Jaki mam okres wypowiedzenia z poprzedniej firmy? Jakie jest tak pokrótce moje doświadczenie? O samej pracy z tej rozmowy nie dowiedziałam się niczego. Kolejnym etapem była rozmowa kwalifikacyjna na miejscu. Dopiero tutaj zapytali co wiem o firmie i zaczęli sami opowiadać. Że jest tak i tak, dają różne benefity, robią konkursy dla pracowników, czas pracy jest elastyczny, mają system premiowy. Wszystko brzmiało bardzo ładnie, ale nadal nie do końca wiedziałam, czym miałabym się zajmować. Jak zapytałam, zaczęli wyjaśniać, że to jednocześnie jest praca w rekrutacji, ale też częściowo w sprzedaży, bo szuka się nowych klientów, którzy chcą rekrutować nowych pracowników. Pod koniec zaczęli mnie pytać o doświadczenie i zdeterminowanie, o umiejętności sprzedażowe, o wiedzę na temat HRów. Dużo tego było w sumie.

Rozwiń
Data dodania: 18.12.2015
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.