LUG

Logo LUG
+ Dodaj opinię
Doradztwo / Konsulting

LUG od 25 lat z pełnym zaangażowaniem buduje relacje ze swoimi partnerami na całym świecie. Odbywa się to głównie poprzez regionalne biura i przedstawicielstwa handlowe. Aby zapewnić jeszcze lepszą obsługę i większą elastyczność, podjęto decyzję o otwarciu serii showroomów w lokalizacjach strategicznych dla rozwoju firmy.

Rozmowy kwalifikacyjne w LUG

(4)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

4 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Przedstawiciel Techniczno-Handlowy

Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Na przedstawiciela handlowego miałem dokładnie dwie rozmowy obie prowadzone dość podobnie. Tylko że na jednej była rozmowa jeszcze po angielsku a na drugiej już nie. Pierwszą prowadziła osoba z działu personalnego a drugą kierownik przedstawicieli. To na pierwszej jest to sprawdzanie angielskiego jakby ktoś potrzebował to wiedzieć. Jak się teraz zastanawiam to pierwsza rozmowa była bardziej ogólna na zasadzie co robiłem do tej pory zawodowo, czy mogę wyjeżdżać służbowo i nie będę miał z tym problemów, czym się interesuje i jakie mam oczekiwania. Na drugiej więcej na temat tego jak pracowałem, jakie mam doświadczenie, jak z prawem jazdy i dyspozycyjnością. Informacja przychodzi po tym jak już zakończą rekrutować.

Rozwiń
Data dodania: 02.11.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Pracownik ds. obsługi klienta

Rekrutacja odbyła się:maj 2016, Zielona Góra

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Cała rekrutacja to były 2 spotkania prowadzone przez panią z HR i przez kierownika. W trakcie trzeba się było wykazać znajomością angielskiego i powiedzieć coś o sobie po angielsku. Poza częścią anglojęzyczną była część po polsku. Tutaj najwięcej pytań powiązanych z moim doświadczeniem w kontakcie z klientami, ale też sporo o tym co planuję robić w przyszłości, jakie były moje sukcesy zawodowe do tej pory, czego oczekuję od pracodawcy, ile chcę zarabiać żeby być zadowoloną i czy potrafię obsługiwać konkretne programy. Nie było to skomplikowane tylko wiadomo, że jak kogoś zeżre stres to jest masakra o co by nie pytali.

Rozwiń
Data dodania: 26.07.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Specjalista ds. Ofertowania

Rekrutacja odbyła się:luty 2016, Wrocław

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

1 część to rozmowa z HR: trochę opowiadania o tym jak wygląda praca, ale więcej o mnie. W tym na przykład w jakim stopniu znam branżę, na jakim poziomie jest u mnie obsługa programów z pakietu Office, czy mam prawo jazdy, czy wcześniej pracowałem tak, że musiałem mieć kontakt z klientami, jakie są moje oczekiwania co do tej pracy no i oczywiście element sprawdzający mój poziom znajomości angielskiego 2 część to rozmowa z managerem działu, do którego chciałem się dostać: ponownie pytania o doświadczenie i krążenie głównie w pobliżu tego tematu, dużo też mówienia o stanowisku o tym co mogą zaproponować, jakie są szanse na rozwój

Rozwiń
Data dodania: 03.06.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Specjalista ds. Marketingu

Rekrutacja odbyła się:kwiecień 2016, Zielona Góra

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Na początek jak to zwykle bywa zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną z osobą z działu personalnego. Ta pierwsza rozmowa była bardziej ogólna, ale jednocześnie była momentem na sprawdzenie poziomu znajomości angielskiego. Należy być przygotowanym psychicznie na to, że trzeba będzie parę słów od siebie powiedzieć. Jakie otrzymałam pytania - związane z moim doświadczeniem, oczekiwaniami, dyspozycyjnością i zainteresowaniami. Cztery standardowe elementy, które pojawiają się na prawie każdej rekrutacji. Następnie uczestniczyłam w spotkaniu z osobą z działu marketingu, do którego aplikowałam. Tu jak można było przypuszczać pytania opierały się bardziej na mojej wiedzy. Owszem dotyczyły również mojego doświadczenia, ale były dużo bardziej szczegółowe. Taka rada - wystarczy dobrze przeczytać ogłoszenie żeby "przewidzieć" pytania.

Rozwiń
Data dodania: 01.06.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.