Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Loyalty Partner (PAYBACK)

Marketing / Reklama / PR, Sprzedaż

O Loyalty Partner (PAYBACK)

Loyalty Partner Polska Sp. z o.o. jest właścicielem Programu PAYBACK. PAYBACK to program bonusowy, w trakcie którego, podczas zakupów, zbiera się punkty lojalnościowe, mogące być później wymienione na konkretne produkty/usługi. Z PAYBACK współpracuje obecnie ponad 30 partnerów, takich jak Empik, Zalando, Allegro czy sklepy Smyk. Dzięki temu punkty zbiera się w ponad 6000 sklepach stacjonarnych oraz w ponad 150 sklepach internetowych.

Nowe OpinieDodaj

4.4
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Mam dobre wspomnienia

anonimowo
Pracę w Loyalty Partner wspominam pozytywnie. To był dla mnie z pewnością okres dynamicznego rozwoju zawodowego. Średnia wieku w firmie jest dość niska i dzięki temu każde działanie cechuje się dużą energią i dynamizmem. Rozwój gwarantował też fakt, że firma ciągle poszukuje nowych rozwiązań i wysoce ceniona jest kreatywność. Atmosfera w pracy była dobra, nie miałem żadnych nieprzyjemnych doświadczeń, ani z kolegami z pracy, ani z przełożonymi. Wynagrodzenie stało na wysokim poziomie, nie mogłem narzekać.
Większych minusów nie znajduję.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

    Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

    Ocena pozytywna
    Ocena rozmowy:Pozytywna

    Specjalista e-commerce (Praca)

    Branża: Marketing / Reklama / PRMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 11.2016
    Proces rekrutacji: 2 etapy
    • Spotkanie w firmie
    • Rozmowa w języku obcym
    Pytania dotyczące
    O Tobie
    O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania
    Wykształcenie
    Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
    Kariera
    Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
    Sposób aplikowania
    • Portal z ofertami pracy
    Ogólny komentarz

    Nie zaznaczam, że była rozmowa telefoniczna, bo to nie była jako taka część rekrutacji. Tyle tylko, że zapytali czy nadal szukam pracy i ustaliliśmy kiedy możemy się spotkać i porozmawiać.

    Na kolejne spotkanie, czyli to nr 2 nie udało mi się dostać. Mogę cokolwiek powiedzieć tylko na temat pierwszej rozmowy. Pytania, które się pojawiły:

    jakie mam doświadczenie w obsłudze klienta i w pracy w e-commerce?
    jakie są moje zainteresowania?
    od kiedy mogę zacząć pracę?
    ile chcę zarobić?
    jakie mam oczekiwania?
    na jakim poziomie znam angielski (uwaga to jest weryfikowane)?
    czy radzę sobie z wnioskowaniem na podstawie danych?
    jakie były moje obowiązki w poprzednich firmach?