Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

IKEA

Administracja biurowa, Finanse / Ekonomia, Human Resources, Obsługa Klienta / Call Center, Sprzedaż

O IKEA

IKEA jest światowym liderem w urządzaniu domu. Jesteśmy godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Asortyment IKEA to ponad 9 000 produktów i rozwiązań wyposażenia domu w przystępnych cenach. Za każdym produktem IKEA stoją ludzie i ich historie.

W codziennej pracy możemy liczyć na wsparcie specjalistów z różnych działów w ramach Grupy IKEA, którzy odpowiadają również za strategie i kierunki rozwoju Grupy, wywierając wpływ na naszą firmę we wszystkich 43 krajach, w których prowadzimy działalność. 

IKEA Retail w Polsce ma 10 sklepów w 9 miastach: Bydgoszcz, Gdańsk, Łódź, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawa Janki i Warszawa Targówek, Lublin oraz Wrocław.  W ciągu następnych 5 lat w sklepach IKEA w Polsce planujemy zatrudnić ok. 3000 nowych pracowników, w tym ponad 100 liderów. Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. W 2016 roku IKEA w Polsce osiągnęła wielki sukces – staliśmy się niezależni energetycznie - IKEA produkuje tyle energii, ile zużywa we wszystkich sklepach, fabrykach i centrach handlowych.

Grupa IKEA prowadzi działalność w 43 krajach na całym świecie i posiada obecnie ponad 300 sklepy w 28 krajach.

W IKEA Business Service Center świadczymy usługi z obszaru finansów i HR dla pozostałych spółek Grupy IKEA, zlokalizowanych na terenie Europy. Nasz dział Usług Finansowych odpowiada za zadania z zakresu rozliczania zobowiązań, księgi głównej, administracji baz danych, wsparcia biznesu i rozliczania podróży służbowych. Do działu Usług HR należą natomiast zadania z zakresu kalkulacji wynagrodzeń, administracji personalnej i obsługi systemów HR. Nasze centrum usług wspólnych powstało w 2011 roku i mieści się w Poznaniu. W IKEA BSC pracuje obecnie ponad 460 specjalistów, którzy łączą kompetencje zawodowe z zamiłowaniem do produktów IKEA. Ponieważ świadczymy usługi dla spółek IKEA zlokalizowanych w wielu różnych krajach, nasz zespół jest bardzo różnorodny – obecnie są wśród nas koledzy i koleżanki reprezentujący w sumie 16 narodowości i posługujący się 21 językami.

Nasza wizja i idea biznesowa

"Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Naszą ideą biznesową jest oferowanie szerokiego asortymentu funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych artykułów wyposażenia domu, w cenach tak niskich, by jak najwięcej ludzi mogło sobie na nie pozwolić".

Wizja IKEA stanowi podstawę naszego rozwoju. Chcemy, by sklepy IKEA były łatwo dostępne, by jakość codziennego życia w domu stawała się lepsza dla jeszcze większej liczby ludzi. Większą część naszych zysków ponownie inwestujemy w istniejące i nowe sklepy IKEA, w rozwój nowych produktów, działania w obszarze zrównoważonego rozwoju i stale dążymy do obniżania naszych cen.

Sprawdź aktualne oferty pracy: www.ikea.pl/praca

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Na początek idealnie

anonimowo
Wydaje mi się, że to dobra firma na start. Z biegiem czasu robi się jednak zbyt monotonnie i wiadomo, że możliwości rozwoju w sklepie są jednak dość ograniczone. Ale i tak warto spróbować. Można trafić na super ekipę ludzi – przynajmniej ja tak miałam i bardzo to sobie chwaliłam. Wynagrodzenie było ok, czego się nie spodziewałam, bo to w końcu market. A dochodziły jeszcze benefity, więc byłam zadowolona. Moim zdaniem Ikea to firma na poziomie i przede wszystkim szanują tam pracowników, a nie wszędzie tak jest. Także ja polecam.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Elastyczny czas pracy
  • Dofinansowanie posiłków

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

pracownik działu uzupełniania towaru (Praca)

Branża: SprzedażMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 3.2018
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne, Sukcesy i Porażki, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Inne
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania, Inne
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rekrutacja do Ikei była w sumie całkiem przyjemna. Atmosfera była miła i do tego nie czułem się jak na przesłuchaniu. To była raczej taka luźna rozmowa, chociaż dość konkretna. Pytali mnie o oczywiście o takie podstawowe rzeczy jak moje doświadczenie i dlaczego akurat wybrałem ich firmę. Ale oprócz tego pojawiły się pytania żebym bardziej mógł powiedzieć coś od siebie, co sam na jakiś temat myślę. I tutaj ciekawiło ich co dla mnie oznacza praca w obsłudze klienta i w jakiej atmosferze dobrze mi się pracuje. I pytanie które mnie trochę zaskoczyło, czyli co mógłbym zrobić żeby moi współpracownicy i klienci się uśmiechali i byli pozytywnie nastawieni. Także jak widać mieli całkiem ciekawe podejście do rekrutacji i to w sumie mi się podobało.