Idea Bank

Finanse / Ekonomia

O Idea Bank

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy rozwijaniu działalności małym podmiotom gospodarczym: mikro-, małym i średnim przedsiębiorcom.


W odróżnieniu od innych banków my ufamy naszym Klientom, oferujemy im więc łatwiejszy i szybszy dostęp do większej liczby różnorodnych produktów bankowych. Wieloletnie doświadczenie w branży finansowej pozwoliło naszym specjalistom stworzyć idealny pakiet produktów kredytowych, oszczędnościowych i inwestycyjnych umożliwiający start i prężny rozwój Państwa firmy. Jesteśmy bankiem przyjaznym dla przedsiębiorcy, dlatego naszym głównym celem jest tworzenie długookresowych rozwiązań dla Państwa biznesu.


Polityka Idea Banku zakłada ścisłą współpracę z każdym Klientem, który pozostaje pod opieką wysoko wykwalifikowanych doradców. Wychodzimy poza ustalone schematy. Pragniemy zapewnić Państwu profesjonalną opiekę na każdym etapie zakładania i prowadzenia własnej firmy. U nas mogą Państwo liczyć na kompleksową pomoc osobistych doradców w zakresie finansowania działalności, obsługi księgowej i pomnażania kapitału. Będą oni służyć stałym wsparciem - od momentu gdy Klient po raz pierwszy pojawi się w oddziale z pomysłem na własną firmę, poprzez opracowanie i sfinansowanie planu rozwoju firmy, prowadzenia księgowości i kadr do przekształcenia jej w spółkę. Tworzymy nowe znaczenie słowa Przedsiębiorca. Stawiamy na innowacyjność. Wierzymy w nowe idee i pragniemy je rozwijać.

 

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Stabilna spokojna praca dla początkujących

2017-02-03
Specjalista bankowy (kasjer)
W momencie kiedy liczy się na zdobycie doświadczenia w banku lub na spokojną pracę można wybrać Idea Bank. Stabilnie jest z powodu umów o pracę spokojnie ponieważ nie ma takiego przemiału klientów jak w większych bankach.

Można na pewno nauczyć się nie tylko pracy w bankowości ale też samodzielności w wykonywaniu swoich obowiązków. Zarobki wypadają przeciętnie ale firma się stara i dodaje benefity.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. Utrzymania Klienta (Praca)

2017-03-17
Branża: SprzedażMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 2.2017
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rekrutacja w postaci jednego prostego spotkania wydawała mi się łatwa. Najbardziej mnie intrygowało co będą chcieli wiedzieć skoro w ogłoszeniu nie ma żadnych informacji o niczym w postaci wymagań. Nastawiłam się na rozmowę o doświadczeniu jak szłam na to spotkanie i dobrze zrobiłam, ponieważ doświadczenie okazało się najważniejsze. Z innych rzeczy poruszyliśmy kwestię oczekiwań, zalety, pracy z klientem, negocjacji, wcześniejszych wyników, czyli wszystkiego co potencjalnie może interesować pracodawcę.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz