home.pl

Logo home.pl
+ Dodaj opinię
Internet / IT / Nowe Technologie

home.pl to firma zajmująca się dostarczaniem usług internetowych m.in. rejestracją domen internetowych, hostingiem serwisów WWW oraz utrzymaniem kont poczty elektronicznej. Przedsiębiorstwo istnieje od 1997 roku, a obecnie z jego usług korzysta ponad 1,5 miliona użytkowników na 1,2 miliona zarejestrowanych domen.

Rozmowy kwalifikacyjne w home.pl

(4)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

4 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Konsultant Obsługi Klienta

Rekrutacja odbyła się:wrzesień 2016, Szczecin

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Chyba ze względu na charakter tej pracy, czyli obsługę klienta nie wprowadzali nic poza rozmową. Na rozmowie byli skoncentrowali też na tym jakie mam doświadczenie w obsłudze klienta, czy mam cierpliwość, potrafię tłumaczyć, czy umiem pracować pod presją czasu, jakie mam oczekiwania, czy chce się uczyć, co wiem o firmie i czym się interesuje tak prywatnie. O sposobie rekrutacji można poczytać w internecie, ja zawsze wcześniej czytam. Się sprawdziło, że tylko rozmowa i nic więcej

Rozwiń
Data dodania: 24.10.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Rekrutacja odbyła się:sierpień 2016, Szczecin

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Na spotkaniu okazało się, że rozmowa kwalifikacyjna może być prowadzona sympatycznie. Skoro się wymaga sympatycznego podejścia do klienta to nawet lepiej, że do kandydata też takie mają. Mało jest takich bardzo konkretnych pytań więcej ogólnych albo na myślenie. Przy doświadczeniu chcą wiedzieć czym się zajmowałeś czy ci to odpowiadało i czy chcesz robić podobne rzeczy nadal. Tak samo jak kiedy może się zaczynać pracę czy wcześniej osiągało się sukcesy sprzedażowe i czy potrafi się rozmawiać z klientami. Mają na tyle fajne podejście, że chce się rozmawiać i brać udział w tej rekrutacji. Coś takiego zdarzyło mi się pierwszy raz :)

Rozwiń
Data dodania: 16.08.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Młodszy Konsultant Wsparcia Technicznego

Rekrutacja odbyła się:marzec 2016, Szczecin

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Byłam w sumie na jednej rozmowie kwalifikacyjnej na konsultanta w home.pl. Mieli małe wymagania dla takiej osoby więc stwierdziłam, że nic mi nie szkodzi spróbować. No i tak naprawdę dobrze zrobiłam bo chociaż się dowiedziałam jak ta praca miałaby wyglądać itp. Właśnie fajnie, że wyjaśniają na czym polega praca, w jakim systemie się pracuje i czy się chce na pełny etat czy na 3/4. Zwłaszcza, że tam obsługa jest 24/7 więc ma się dyżury nocne. Z pytań to niewiele pamiętam tak szerze chociaż niby nie byłam zestresowana. Na pewno pytali się o moje wykształcenie czy się interesuje kwestiami związanymi z internetem, czy wiem jak się pracuje w call center, czy lubię rozmawiać z ludźmi i mam dużą cierpliwość i czy potrafię ludziom tłumaczyć do skutku a i co wiem o home.pl

Rozwiń
Data dodania: 12.04.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Specjalista ds. Sprzedaży Reklamy Internetowej

Rekrutacja odbyła się:luty 2016, Szczecin

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Widać, że w home.pl pracują fajni ludzie. Już jak się tam wchodzi to czuć ten lekko wyluzowany klimat. Bardzo mi się podobało na tej rozmowie. Byłam właśnie tylko raz u nich na spotkaniu rekrutacyjnym. Spotkanie miało tak jakby dwie części. 1. ja opowiadałam o sobie 2. rekruterzy opowiadali o firmie Podczas 1. miałam za zadanie powiedzieć co lubiłam i czego nie lubiłam w swojej poprzedniej pracy, czemu wybrałam akurat sprzedaż, co sprzedawałam do tej pory, czy wiem czym się zajmuje home.pl, jakie mam zainteresowania i wymienić jedną największą zaletę Podczas 2. grzecznie słuchałam co mają do zaoferowania dla sprzedawców, jakie benefity, stawki netto i jak się u nich pracuje

Rozwiń
Data dodania: 17.03.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.