Hemmersbach Central Support Sp. z o.o

3.7Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Hemmersbach Central Support Sp. z o.o

We at Hemmersbach always enthuse our customers by providing excellent IT services worldwide. With more than 2,400 permanent employees in 34 subsidiaries we offer our services in more than 190 countries, Hemmersbach's continuing growth is unstoppable. We have plenty of interesting innovations we would like to implement with you. Get to know us and let’s do great things together!

Nowe OpinieDodaj

4.2

Dobre warunki

2016-05-29
anonimowo
Więcej plusów niż minusów tu było. Bo jednak mieli normalne ludzkie podejście do pracownika i to się przekładało na wysokość wypłaty i na warunki współpracy. Jak dla mnie - w sam raz.

Wypłata co miesiąc na czas, praca ciekawa, ludzie mili, więc tak naprawdę to wszystkie najważniejsze rzeczy działały sprawnie.

Co prawda bywały stresujące momenty, ale tak to już jest. Ja wspominam tę pracę dobrze.
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Junior Sevice Desk Agent (Praca)

2016-11-08
Branża: Nowe technologie / ITMiejsce: Bielany WrocławskieTermin rozmowy: 9.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz