Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Hemmersbach Central Support Sp. z o.o

Nowe technologie / IT, Transport / Logistyka

O Hemmersbach Central Support Sp. z o.o

Przedsiębiorstwo Hemmersbach powstało w 1963 r. W początkach swojego istnienia zajmowało się głównie naprawą sprzętu RTV. Z biegiem lat rozszerzyło jednak swoją działalność i dziś uważane jest za jedną z ważniejszych międzynarodowych firm świadczących usługi serwisowe z zakresu IT w skali przemysłowej.


Firma posiada obecnie 35 oddziałów, w których zatrudnienie znajduje ponad 2800 pracowników. Dzięki działalności opartej na innowacyjnych rozwiązaniach i nowych technologiach, usługi przedsiębiorstwa docierają do klientów w 190 krajach świata.


Hemmersbach Central Support posiada swoje filie także w Polsce. Przedstawicielstwa firmy w kraju zlokalizowane są w Katowicach, Bielanach Wrocławskich, Gdańsku oraz we Wrocławiu. Świadczą one usługi z zakresu przechowywania danych, naprawy sprzętu IT, obsługi klienta, wprowadzania nowych aplikacji na rynek oraz pośrednictwa wysoko wyspecjalizowanych fachowców.


Nowe OpinieDodaj

4.2
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Dobre warunki

anonimowo
Więcej plusów niż minusów tu było. Bo jednak mieli normalne ludzkie podejście do pracownika i to się przekładało na wysokość wypłaty i na warunki współpracy. Jak dla mnie - w sam raz.

Wypłata co miesiąc na czas, praca ciekawa, ludzie mili, więc tak naprawdę to wszystkie najważniejsze rzeczy działały sprawnie.

Co prawda bywały stresujące momenty, ale tak to już jest. Ja wspominam tę pracę dobrze.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • Dofinansowanie posiłków

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Junior Sevice Desk Agent (Praca)

Branża: Nowe technologie / ITMiejsce: Bielany WrocławskieTermin rozmowy: 9.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Krótka rozmowa i tylko jedna dla mnie tyle mogę tak w dużym skrócie powiedzieć w tym temacie. Jak ktoś się tam do nich wybiera niech się przygotuje na rozmowę w języku, który zdeklarował w CV i który był w ogłoszeniu. U mnie angielski to musiałem mówić po angielsku o paru rzeczach.

Mówili mi jak wygląda praca na tym stanowisku, co dają z benefitów i co proponują ogólnie. A pytali o moje doświadczenie co wcześniej robiłem, czemu już nie pracuje w tej firmie, jaki miałem zakres obowiązków, czy mogę pracować na zmiany, na ile umiem Excela, Worda i Power Pointa, ile chce zarobić i jakie mam oczekiwania ogólne.