HCL Poland

Finanse / Ekonomia, Nowe technologie / IT, Obsługa Klienta / Call Center, Internet / E-commerce

O HCL Poland

HCL Technologies helps global enterprises reimagine their businesses for the digital age. Through innovative technology solutions built around Digital, IoT, Cloud, Automation, Cybersecurity, Analytics, Infrastructure Management and Engineering Services, amongst others, we solve complex business problems for our clients. We are a ‘next-generation’ technology firm, driven by a unique Mode 1-2-3 strategy that not only acts as our roadmap for the future, but also a powerful model for any enterprise looking to thrive in this age of disruption. The group generates annual revenues of over US$ 6.5 billion with more than 105,000 employees from 100 nationalities operating across 31 countries, including over 500 points of presence in India. A pioneer of modern computing, HCL has many firsts to its credit including the introduction of the 8-bit microprocessor-based computer in 1978 well before its global peers.

In Poland we started our operations in 2007. Our operation in Poland primarily revolves around the global IT Infrastructure Services through which we provide multilingual Infrastructure Management Support to our clients. Apart from providing multilingual technical support in 17+languages, we also work in Financial Services & provide application development services to our clients. We currently have close to 1200 people working with us & the demand is ever increasing.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

To było ciekawe doświadczenie

anonimowo
Dobra firma dla ambitnych. Pracy jest sporo i trzeba wykazać się zaangażowaniem, ale moim zdaniem warto. W zamian otrzymałem dobre wynagrodzenie i jeszcze całkiem przyzwoity socjal do tego. Poza tym w firmie panowała super atmosfera. Co prawda to korporacja, ale pracujący tam ludzie sprawili, że nawet udawało się o tym czasem zapomnieć. Można się też było rozwijać, ale jeśli chodzi o awanse to już tak różowo nie było. I jedna rzecz, która czasem wszystko utrudniała, czyli wszechobecna biurokracja i papierologia. To mi się akurat nie podobało, ale nie wiem czy w firmie tego typu w ogóle da się tego uniknąć.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Bony / bilety / zniżki

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Analyst with English (Praca)

Branża: Nowe technologie / ITMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 2.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

W sumie moje doświadczenie związane z rozmową kwalifikacyjną do HLC rozpoczęło się i zakończyło na jednym spotkaniu. Wszystkie pytania pan, który prowadził rozmowę zadawał po angielsku (nie wiem nawet czy w ogóle mówił po polsku)

- jakie mam doświadczenie na help desku
- czy interesuje się nowymi technologiami
- czy znam obsługę programów / systemów
- czy wiem jak są zbudowane w środku komputery / drukarki
- czy jestem cierpliwa
- czy interesuje się informatyką
- ile chcę zarobić
- czy korzystałam wcześniej z TeamViewera czy czegoś innego tego typu
- co robię jak widzę, że komputer wolno działa
- co robię jak drukarka nie chce drukować
- od kiedy mogę zacząć jeśli mnie wybiorą