Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA

Ubezpieczenia

O Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA

UNIQUA Towarzystwo Ubezpieczeń SA to część Grupy Ubezpieczeniowej UNIQA działającej na obszarze całej Polski. Ta austriacka firma działa na polskim rynku od roku 1990, czyli ponad 25 lat.

Firma jest liderem na rynku ubezpieczeniowym. Obecnie zatrudnia ponad 3000 agentów, gotowych udzielić profesjonalnej pomocy przy wyborze odpowiedniego ubezpieczenia. Swoją ofertę kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i do klienta korporacyjnego.

UNIQA jest laureatem konkursu Solidny Pracodawca 2014 oraz kilku innych, prestiżowych nagród.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Fajne doświadczenie na przyszłość

2016-06-13
Praktyki
Te praktyki w tej firmie to było właśnie fajne doświadczenie przydało mi się później jak startowałem do normalnych rekrutacji. Przynajmniej tutaj nie traciłem czasu tylko rzeczywiście uczyłem się w praktyce, zdobywałem nowe umiejętności tylko jedynie szkoda, że nie ma chociaż minimalnych wynagrodzeń dla praktykantów. W końcu w pewien sposób pomagają Warto iść do nich na praktyki i przez to doświadczenie i przez to, że firma jest znana i robi wrażenie w CV. Ja jako były praktykant polecam
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

    Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

    Ocena pozytywna
    Ocena rozmowy:Pozytywna

    Konsultant w Contact Center (Praca)

    2016-02-03
    Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: ŁódźTermin rozmowy: 1.2016
    Proces rekrutacji: 2 etapy
    • Spotkanie w firmie
    Pytania dotyczące
    O Tobie
    O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania
    Wykształcenie
    Wykształcenie:Obsługa programów
    Kariera
    Kariera:Cele zawodowe, Wynagrodzenie, Doświadczenie
    Sposób aplikowania
    • Strona internetowa firmy
    Ogólny komentarz

    W sumie rozmowa jak każda inna do call center. Ale bardzo przyjemna ze względu na panią, z którą gadałem. Po pierwsze była miła, po drugie zadawała same sensowne pytania. Najpierw o doświadczenie na cc, bo takie miałam. Potem o znajomość officea, pracę na zmiany i pracę pod presją czasu. Kto pracował na cc wie, że presja czasu to standard, więc w sumie oczywiste oczywistości.

    Na koniec pani zaczęła sama z siebie mówić, jaki mają sposób rozliczania, czyli godzinowy plus tak zwany system motywacyjny, czym się dokładnie zajmują tacy konsultanci itp. Zdziwiło mnie, że nie było scenki sprzedażowej, którą z reguły trzeba odegrać. A tak poza tym to nic szokującego ani negatywnego się nie pojawiło.

    Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


    Pobierz Chrome


    Pobierz