Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Referent ds. Zdalnej Obsługi Klienta
Rekrutacja odbyła się:grudzień 2015, Olsztyn
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Rozmowa zupełnie bez stresu, więc jeśli się tam wybieracie, nie denerwujcie się na zapas. Praca, z tego co dowiedziałam się na rozmowie, to w sumie help desk. Realizuje się zgłoszenia klientów - pisemne i telefoniczne. Ludzie, z którymi jest się na spotkaniu ładnie o tym opowiadają, ale oczekują doświadczenia właśnie typu help desk/call center. Można się dowiedzieć jak wygląda praca i jakie oferują warunki. Oprócz tego pytają - chodzi im o doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej chyba właśnie tak zwana słuchawka, plus praca z bazami danych i obsługa MS Office. Mnie zapytali jeszcze co wiem o firmie i z jakiego powodu do nich zaaplikowałam. W związku z tym, że praca miała być tymczasowa, ja pytałam, czy później jest szansa zaczepienia się na dłużej (raczej nie).
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.