Europ Assistance

Obsługa Klienta / Call Center, Ubezpieczenia

O Europ Assistance

Europ Assistance oferuje klientom różnorodne ubezpieczenia turystyczne i zdrowotne, a także ubezpieczenia nieruchomości i pojazdów. Firma powstała w 1996 roku i od tego czasu uczestniczy w rozwoju rynku w Polsce m.in. poprzez tworzenie Forum Assistance, Zasad Dobrych Praktyk Assistance oraz Ogólnopolskiego Badania Assistance. Przedsiębiorstwo stanowi część międzynarodowej grupy działającej od 1963 roku.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Polecam ich!

2017-03-24
anonimowo
Polecam ich z różnych powodów. Może najlepiej wypiszę
- szkolą ludzi, pozwalają im zdobywać wiedzę
- zdobywa się tu też doświadczenie
- ma się wygodne godziny pracy
- można dowolnie korzystać z bardzo różnych przydatnych benefitów
- atmosfera jest bardzo przyjemna
- do pracy miałam bardzo wygodny dojazd

Żeby nie było tak słodko mogę powiedzieć coś o minusach. Najbardziej dotkliwa była mała możliwość awansu albo uzyskania podwyżki.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Bony / bilety / zniżki
  • Owoce i napoje w firmie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Medycznym (Praca)

2017-01-21
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 10.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie, Inne
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Rozmowa - prowadzona przez HR i szefa działu, przekazanie informacji o firmie, dziale, stanowisku, pytania na temat wybranych rzeczy z cv na przykład doświadczenia, znajomości branży, wykształcenia, przetestowanie znajomości angielskiego

Bardzo mi pasowało, że wszystkiego udało się o nich dowiedzieć, że ma się po rozmowie cały obraz sytuacji na temat firmy.

Ma się też poczucie, że oni mają zebrane wszystkie potrzebne informacje żeby podjąć decyzję. A jednocześnie rozmowa nie była nawet trochę stresująca.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz