eSKY.pl

Turystyka / Gastronomia / Hotelarstwo, Internet / E-commerce

O eSKY.pl

eSky Group to internetowe centrum podróży, będące w tym momencie liderem w sprzedaży usług turystycznych w Europie. Firma działa w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Turcji, Czechach, Brazylii, Peru oraz na Słowacji.

e.Sky.pl umożliwia rezerwację biletów lotniczych, samochodów i hoteli oraz wycieczek i ubezpieczenia podróżnego. Oferuje kompleksową obsługę w zakresie planowania i organizowania podróży już od ponad 10 lat.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Ciekawa opcja

2016-12-08
anonimowo
Start up z jego pozytywnymi i negatywnymi stronami. Na szczęście pozytywnych było więcej niż negatywnych

W start upach bardzo dbają o pracownika. Na przykład tutaj mieliśmy dopłaty do karty sportowej, kursów z angielskiego, można było z ubezpieczenia skorzystać albo w czasie przerwy w pracy zagrać sobie na xboxie (to bardziej dla panów;)).

Atmosfera była bardzo luźna pierwszy raz na taką trafiłam. Wynagrodzenie jak na start up bardzo fajne :) Można było pracować nawet zdalnie jak to komuś odpowiadało.

Tylko przebić się nie ma gdzie z powodu bardzo płaskiej struktury.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Kursy / konferencje
  • Karta sportowa
  • Elastyczny czas pracy
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Travel consultant (Praca)

2017-03-29
Branża: Turystyka / Gastronomia / HotelarstwoMiejsce: KatowiceTermin rozmowy: 2.2017
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Języki obce
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Wyjątkowo przyjemna rozmowa kwalifikacyjna. Jeżeli rozmawia się między innymi o swoich pasjach to wiadomo, że będzie miło i sympatycznie.

A rozmawialiśmy o pasji do podróżowania, wiedzy z zakresu turystyki, znajomości zasad obowiązujących w obsłudze klienta, o wykształceniu i wszelkich doświadczeniach, jakie udało mi się zdobyć do tego momentu.

Uwaga na rozmowę po angielsku, jest i warto być do niej psychicznie przygotowanym, że nagle z polskiego przechodzi się na angielski. W turystyce to konieczność, więc ja to jak najbardziej rozumiem, że wymagają angielskiego.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz