Competence Call Center

3.6Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Competence Call Center

Competence Call Center to jeden z liderów wśród centrów telefonicznych w Europie. Firma działa na rynku od 16 lat, a obecnie zatrudnia ponad 5 tysięcy osób i posiada oddziały w 8 krajach.

Nowe OpinieDodaj

3.6

Jak na początek to spoko

2016-07-10
anonimowo
Praca na pierwszą pracę tak jak to tutaj pisali dla osób na studiach albo prosto po studiach (jak ja)

plusy: atmosfera, sami młodzi fajni ludzie, elastyczny grafik, normalne godziny pracy, można się uczyć języków, pieniądze zawsze wypłacane zgodnie z umową, najlepsi po pewnym czasie mogą się wybić

minusy: dosyć małe wynagrodzenia, stres, praca z różnymi klientami, konieczność spełniania milionów standardów
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Telefoniczny Konsultant Klienta (Praca)

2017-02-14
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: GdańskTermin rozmowy: 12.2016
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Testy specjalistyczne
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz