Carrefour

3.7Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Carrefour

Carrefour rozpoczął swoją działalność w Polsce w 1997 roku. Obecnie pod szyldem firmy działa ponad 750 sklepów różnych formatów, są to: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour Polska jest także właścicielem i zarządcą 20 centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową firmy uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia Klientów i Konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa oraz środowiska.

Naszą największą wartością są ludzie.
Cenimy tych, którzy poprzez swój własny rozwój wpływają na rozwój całej firmy. Celem Carrefour jest stworzenie takiego środowiska pracy, w którym każda zatrudniona osoba czuje się szanowana i doceniana, dzięki czemu może w pełni wykorzystywać swój potencjał. 

Wszyscy każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby spełniać oczekiwania naszych 

Klientów.

Cenimy różnorodność 

Polityka zarządzania różnorodnością w Carrefour Polska opiera się na działaniach wzmacniających równouprawnienie, dialog pokoleniowy oraz aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych. W ramach postanowień Międzynarodowej Karty Różnorodności, realizujemy politykę równouprawnienia, która zapewnia jednakowe traktowanie kobiet i mężczyzn w miejscu pracy oraz gwarantuje im równe możliwości rozwoju zawodowego. 65% stanowisk menadżerskich i kierowniczych w Carrefour jest zajmowanych przez kobiety. Pracują u nas także osoby w różnym wieku, co sprzyja większej efektywności w pracy, łatwiejszemu dzieleniu się wiedzą i szybszemu podnoszeniu kwalifikacji. Młodym ludziom, także bez doświadczenia zawodowego, oferujemy m.in. praktyki i staże w ramach programu „Smak Kariery”, aktywizujemy również zawodowo osoby w wieku 50+. Na różnorodnych stanowiskach pracuje w Carrefour ponad 800 osób z różnym stopniem niepełnosprawności.

SPEKTRUM ZAWODÓW W CARREFOUR TO AŻ 120 RÓŻNYCH SPECJALNOŚCI! 
ZNAJDŹ MIEJSCE DLA SIEBIE!
Carrefour Polska to sklepy spożywcze, centra handlowe, usługi oraz centrala zarządzająca procesami zakupowymi i funkcjonowaniem całej spółki. Dzięki naszej różnorodności możemy zaoferować pracę w ponad stu różnych zawodach, zarówno w sklepach, jak i w centrali. Naszą markę tworzą przedstawiciele zawodów tradycyjnych, takich jak piekarz, cukiernik, czy wędliniarz, ale też szerokie grono specjalistów z wielu dziedzin, pracujących m.in. w działach: handlowym, marketingu, logistyce, nieruchomości, HR, prawnym, finansowym czy 

IT. Dajemy naszym pracownikom nieograniczone możliwości rozwoju!


Nowe OpinieDodaj

3.8

Nieźle

2017-01-14
doradca handlowy
Miało to wszystko bardzo widoczne pozytywne i negatywne strony. Na pracę idealną jak do tej pory nie trafiłam dlatego tą pracę oceniam dość pozytywnie. Nieźle jest tu najlepszym słowem jakiego można użyć

Fajne były atmosfera, porządne przydatne szkolenia, kontakt na linii pracownik-szef gdzie ani razu nie zdarzył się żaden poważny problem, godziny pracy jeżeli nie trzeba było zostawać dłużej i bardzo jasno określony zakres obowiązków dla każdego.

Niefajnie, że zdarzały się dni kiedy wymagali siedzenia dłużej i że wypłata była taka sobie.
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Pracownik punktu obsługi klienta (Praca)

2017-03-07
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: GdańskTermin rozmowy: 2.2017
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz