Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Carrefour

Sprzedaż

O Carrefour

Carrefour rozpoczął swoją działalność w Polsce w 1997 roku. Obecnie pod szyldem firmy działa ponad 750 sklepów różnych formatów, są to: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour Polska jest także właścicielem i zarządcą 20 centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową firmy uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia Klientów i Konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa oraz środowiska.

Naszą największą wartością są ludzie.
Cenimy tych, którzy poprzez swój własny rozwój wpływają na rozwój całej firmy. Celem Carrefour jest stworzenie takiego środowiska pracy, w którym każda zatrudniona osoba czuje się szanowana i doceniana, dzięki czemu może w pełni wykorzystywać swój potencjał. 

Wszyscy każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby spełniać oczekiwania naszych 

Klientów.

Cenimy różnorodność 

Polityka zarządzania różnorodnością w Carrefour Polska opiera się na działaniach wzmacniających równouprawnienie, dialog pokoleniowy oraz aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych. W ramach postanowień Międzynarodowej Karty Różnorodności, realizujemy politykę równouprawnienia, która zapewnia jednakowe traktowanie kobiet i mężczyzn w miejscu pracy oraz gwarantuje im równe możliwości rozwoju zawodowego. 65% stanowisk menadżerskich i kierowniczych w Carrefour jest zajmowanych przez kobiety. Pracują u nas także osoby w różnym wieku, co sprzyja większej efektywności w pracy, łatwiejszemu dzieleniu się wiedzą i szybszemu podnoszeniu kwalifikacji. Młodym ludziom, także bez doświadczenia zawodowego, oferujemy m.in. praktyki i staże w ramach programu „Smak Kariery”, aktywizujemy również zawodowo osoby w wieku 50+. Na różnorodnych stanowiskach pracuje w Carrefour ponad 800 osób z różnym stopniem niepełnosprawności.

SPEKTRUM ZAWODÓW W CARREFOUR TO AŻ 120 RÓŻNYCH SPECJALNOŚCI! 
ZNAJDŹ MIEJSCE DLA SIEBIE!
Carrefour Polska to sklepy spożywcze, centra handlowe, usługi oraz centrala zarządzająca procesami zakupowymi i funkcjonowaniem całej spółki. Dzięki naszej różnorodności możemy zaoferować pracę w ponad stu różnych zawodach, zarówno w sklepach, jak i w centrali. Naszą markę tworzą przedstawiciele zawodów tradycyjnych, takich jak piekarz, cukiernik, czy wędliniarz, ale też szerokie grono specjalistów z wielu dziedzin, pracujących m.in. w działach: handlowym, marketingu, logistyce, nieruchomości, HR, prawnym, finansowym czy 

IT. Dajemy naszym pracownikom nieograniczone możliwości rozwoju!


Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Całkiem ok, tylko pensje mogłyby być wyższe

kierownik
Ten supermarket ma na pewno swoje plusy, ale też i minusy. Do zalet zaliczam dobrą atmosferę pracy. Pracownicy są bardzo mili i dobrze się z nimi dogaduję, pod tym względem nie ma tu żadnych nieprzyjemnych sytuacji. Gorzej jest z klientami, ale tak jest w większości tego typu miejsc. Czepiają się i wymagają nie wiadomo czego. Ale do tego trzeba po prostu przywyknąć. Wracając do zalet pracy w Carrefour to podoba mi się też elastyczny grafik. I muszę przyznać, że dają bardzo dobry socjal, więc to chociaż trochę wynagradza stosunkowo niskie zarobki. Bo co do wynagrodzenia, to jest jednak mało konkurencyjne. I to jest główny mankament tego sklepu. Gdyby pensje były wyższe to byłoby całkiem dobrze.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • Bony / bilety / zniżki
  • Elastyczny czas pracy
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Anonimowo (Praca)

Branża: Handel i UsługiMiejsce: LublinTermin rozmowy: 4.2018
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
Wykształcenie
Wykształcenie:Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Rozmowa w Carrefour była dla mnie całkiem fajnym doświadczeniem, choć jej przebieg nie odbiegał specjalnie od reszty rozmów o pracę. Po wysłaniu CV dostałem zaproszenie do siedziby firmy. Na miejscu czekał na mnie rekruter, który choć sprawiał wrażenie bardzo “surowego”, okazał się być bardzo miły i wyrozumiały. Poziom rozmowy był średni, nie rozmawialiśmy o niczym, ale też nie wymagano ode mnie wielkiej wiedzy. Odpowiedź dostałem do 4 dniach, wszystko przeprowadzone bardzo sprawnie!