Capgemini

Doradztwo / Konsulting, Finanse / Ekonomia, Nowe technologie / IT

O Capgemini

Firma Capgemini powstała w 1957 r. we Francji. Działalność przedsiębiorstwa skupia się na świadczeniu kompleksowych usług związanych z konsultingiem, technologiami informatycznymi, usługami z zakresu infrastruktury IT i outsourcingiem procesów biznesowych. Główna siedziba znajduje się w Paryżu, jednak firma posiada swoje oddziały w 44 krajach docierając tym samym do klientów na całym świecie. Zatrudnienie w niej znajduje ponad 200 tys. osób.


Pierwsze biuro Capgemini Polska powstało w 1996 r. w Warszawie. Na przestrzeni ostatnich lat kolejne oddziały przedsiębiorstwa otwarte zostały także w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Opolu. Polskie filie zatrudniają łącznie ponad 7500 pracowników. Poprzez swoje szeroko zakrojone inwestycje, firma uznawana jest dziś za jednego z większych zagranicznych inwestorów z sektora nowoczesnych usług dla biznesu w kraju.


Capgemini Polska posiada cztery główne działy, które zajmują się obsługą klientów z całego świata. Są to:


  • Business Services, zlokalizowany w Katowicach i Krakowie. Dostarcza usługi z obszaru finansów i księgowości, obsługi klienta, operacji bankowych oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Cloud Infrastructure Services z siedzibami w Krakowie, Katowicach i Opolu. Zajmuje się udzielaniem wsparcia technicznego klientom oraz zarządzaniem IT ich biznesów.
  • Capgemini Software Solutions Center, mieszący się w Poznaniu i Wrocławiu. Świadczy usługi informatyczne, w tym wdrażanie unikalnych rozwiązań IT w oparciu o innowacyjne technologie.
  • Application Services, umiejscowiony w Warszawie. Głównym profilem tego działu jest świadczenie usług z zakresu konsultingu oraz wsparcie w transformacji systemów informatycznych przedsiębiorstw.


Firma Capgemini kieruje się dewizą społecznej odpowiedzialności w biznesie. Jest też zwycięzcą wielu nagród i wyróżnień. Otrzymała, m.in. tytuł „Dobra Firma 2010”, „Złote Godło Jakości 2012” czy też pierwsze miejsce wśród „Firm Odpowiedzialnych Społecznie” w 2012 r.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Super firma

team manager
Rzetelny pracodawca. Jestem tam od pewnego czasu i póki co nie jestem w stanie znaleźć żadnych większych wad. Dzięki pracy w międzynarodowym środowisku ma się szanse na duży rozwój, więc jeżeli tylko się chce to można wynieść stąd ogrom wiedzy i doświadczenia. Zadania w firmie są ambitne, na pewno się tu nie nudzę, bo stawiane są przede mną coraz to nowe wyzwania. A to wszystko w towarzystwie wspaniałych ludzi i dobrych specjalistów i za konkretne pieniądze. Dla mnie na chwilę obecną Capgemini to firma prawie idealna.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Asystent ds. Wsparcia Klienta (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 1.2017
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Moja rekrutacja w Capgemini NIESTETY zaczęła się i skończyła prawie w tym samym czasie. Chcę powiedzieć, że mimo starania nie udało mi się przejść na kolejny etap, zatrzymałam się przy rozmowie telefonicznej. A wydawało mi się, że te rozmowy przez telefon to czysta formalność. Te z językami jak się okazuje wcale nie są formalnością. Pytania na zasadzie jakie masz doświadczenie albo na ile umiesz obsługiwać pakiet office trudne nie są, większym problemem było dla mnie ładnie się wypowiedzieć po angielsku bo po francusku to poszło.