Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Capgemini

Doradztwo / Konsulting, Finanse / Ekonomia, Nowe technologie / IT

O Capgemini

Firma Capgemini powstała w 1957 r. we Francji. Działalność przedsiębiorstwa skupia się na świadczeniu kompleksowych usług związanych z konsultingiem, technologiami informatycznymi, usługami z zakresu infrastruktury IT i outsourcingiem procesów biznesowych. Główna siedziba znajduje się w Paryżu, jednak firma posiada swoje oddziały w 44 krajach docierając tym samym do klientów na całym świecie. Zatrudnienie w niej znajduje ponad 200 tys. osób.


Pierwsze biuro Capgemini Polska powstało w 1996 r. w Warszawie. Na przestrzeni ostatnich lat kolejne oddziały przedsiębiorstwa otwarte zostały także w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Opolu. Polskie filie zatrudniają łącznie ponad 7500 pracowników. Poprzez swoje szeroko zakrojone inwestycje, firma uznawana jest dziś za jednego z większych zagranicznych inwestorów z sektora nowoczesnych usług dla biznesu w kraju.


Capgemini Polska posiada cztery główne działy, które zajmują się obsługą klientów z całego świata. Są to:


  • Business Services, zlokalizowany w Katowicach i Krakowie. Dostarcza usługi z obszaru finansów i księgowości, obsługi klienta, operacji bankowych oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Cloud Infrastructure Services z siedzibami w Krakowie, Katowicach i Opolu. Zajmuje się udzielaniem wsparcia technicznego klientom oraz zarządzaniem IT ich biznesów.
  • Capgemini Software Solutions Center, mieszący się w Poznaniu i Wrocławiu. Świadczy usługi informatyczne, w tym wdrażanie unikalnych rozwiązań IT w oparciu o innowacyjne technologie.
  • Application Services, umiejscowiony w Warszawie. Głównym profilem tego działu jest świadczenie usług z zakresu konsultingu oraz wsparcie w transformacji systemów informatycznych przedsiębiorstw.


Firma Capgemini kieruje się dewizą społecznej odpowiedzialności w biznesie. Jest też zwycięzcą wielu nagród i wyróżnień. Otrzymała, m.in. tytuł „Dobra Firma 2010”, „Złote Godło Jakości 2012” czy też pierwsze miejsce wśród „Firm Odpowiedzialnych Społecznie” w 2012 r.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Dużo wyzwań

anonimowo
W Capgemini praca to pasmo niekończących się wyzwań, dużo ciekawych projektów, a przy tym możliwość realnego rozwoju. Jak się przyłożyć to i na awans można liczyć, bo stawiają tam na zaangażowanych pracowników i jak widzą, że się starasz, to to docenią. Chociaż faktycznie, czasem trzeba włożyć w pracę sporo wysiłku, ale moim zdaniem warto. Minusem jest za to duża dawka stresu przy niektórych projektach, ale na to trzeba się uodpornić jak się chce pracować w korporacji. I kwestia wynagrodzenia – mogło by być trochę wyższe, bo jak tam pracowałem to było raczej przeciętne. Ale i tak polecam tę firmę, zwłaszcza jak ktoś dopiero zaczyna i chce zaznać smaku pracy w solidnej korporacji.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

asystent ds. wsparcia klienta (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 1.2018
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Sukcesy i Porażki, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rekrutacja do Capgemini miała dwa etapy. Najpierw krótki wywiad telefoniczny, a potem to już spotkanie w firmie. Oni stawiają w dużej mierze na dobrą znajomość języków obcych, więc bez tego to chyba nawet nie ma co próbować (przynajmniej na takie stanowisko jak to, na które ja tam aplikowałem). Już przez telefon pani w pewnym momencie przeszła na język obcy, w moim wypadku na niemiecki. Pytała dlaczego chcę dla nich pracować i jakie mam doświadczenie. A w firmie były podobne pytania plus jeszcze jakie mam podejście do różnych typów klientów i jakie programy umiem obsługiwać i parę jakichś innych. Tutaj znowu część była po niemiecku i jeszcze w pewnym momencie doszedł angielski. Ale atmosfera cały czas była dosyć sympatyczna, więc stres trochę minął.

Najnowsze oferty pracy