Bank Zachodni WBK

Finanse / Ekonomia

O Bank Zachodni WBK

KIM JESTEŚMY? Bank Zachodni WBK jest jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. CO CHCEMY CI ZAOFEROWAĆ? Z równorzędną troską podchodzimy nie tylko do klientów, lecz także do naszych pracowników. Dzięki silnej marce i wsparciu Grupy Santander zapewniamy im stabilność, rozwój, nowoczesne narzędzia pracy oraz możliwość wpływu na otoczenie. Każdego dnia z dumą obserwujemy jak osiągają kolejne sukcesy. Nasze starania są doceniane. Już wiele razy byliśmy wyróżniani za doskonałą obsługę, najlepiej przygotowane usługi bankowe, wykorzystywanie nowych technologii czy bycie najlepszym pracodawcą. Dołącz do nas, korzystaj z możliwości rozwoju i razem zdobywajmy kolejne nagrody. Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź naszą stronę internetową – www.karierabankiera.pl

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Całkiem fajnie

Doradca ds. Bankowości Detalicznej
Najlepsze z całej pracy były pieniądze jakie się dostawało nawet bez premii a z premią to jeszcze lepiej.

Przy godzinach pracy naszego oddziału spokojnie można było powiedzieć, że work/life balance na 4. Pracowaliśmy 9-18 to tak bardzo przyzwoicie.

Dogadywaliśmy się między sobą i z kierownictwem co jak dla mnie jest ważne w pracy żeby była fajna atmosfera.

Dodatkowe benefity w postaci karty sportowej i pakietu medycznego były fajnym dodatkiem, nie powiem, nie raz skorzystałam z tych udogodnień.

Brakowało mi większych możliwości na rozwój, ale to moja indywidualna ocena.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • System premiowy
  • Wyjazdy integracyjne

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Osobisty doradca klienta (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KatowiceTermin rozmowy: 1.2017
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Rozmowa obejmowała zarówno rzeczy z doświadczenia jak i z wiedzy na przykład na temat produktów bankowych jakie można zaproponować dla klienta indywidualnego. Z doświadczenia to chodziło o to co robiłam w innej pracy.

Inne rzeczy to wykształcenie, znajomość metod sprzedaży i np. oczekiwania jakie mam do pracy w BZWBK.

Taka rozmowa jak ta mnie niczym nie zdziwiła i była bardzo schematyczna. Nie mówię, że mi się to nie podobało albo było złe, ale fajerwerków nie ma się co spodziewać. Tak w całości pozytywnie to znaczy OK.