Bank Zachodni WBK

Finanse / Ekonomia

O Bank Zachodni WBK

KIM JESTEŚMY? Bank Zachodni WBK jest jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. CO CHCEMY CI ZAOFEROWAĆ? Z równorzędną troską podchodzimy nie tylko do klientów, lecz także do naszych pracowników. Dzięki silnej marce i wsparciu Grupy Santander zapewniamy im stabilność, rozwój, nowoczesne narzędzia pracy oraz możliwość wpływu na otoczenie. Każdego dnia z dumą obserwujemy jak osiągają kolejne sukcesy. #KarieraBankiera? TO SIĘ OPŁACA! Nasze starania są doceniane. Już wiele razy byliśmy wyróżniani za doskonałą obsługę, najlepiej przygotowane usługi bankowe, wykorzystywanie nowych technologii czy bycie najlepszym pracodawcą. Dołącz do nas, korzystaj z możliwości rozwoju i razem zdobywajmy kolejne nagrody. Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź naszą stronę internetową – www.karierabankiera.pl

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Całkiem fajnie

2017-01-16
Doradca ds. Bankowości Detalicznej
Najlepsze z całej pracy były pieniądze jakie się dostawało nawet bez premii a z premią to jeszcze lepiej.

Przy godzinach pracy naszego oddziału spokojnie można było powiedzieć, że work/life balance na 4. Pracowaliśmy 9-18 to tak bardzo przyzwoicie.

Dogadywaliśmy się między sobą i z kierownictwem co jak dla mnie jest ważne w pracy żeby była fajna atmosfera.

Dodatkowe benefity w postaci karty sportowej i pakietu medycznego były fajnym dodatkiem, nie powiem, nie raz skorzystałam z tych udogodnień.

Brakowało mi większych możliwości na rozwój, ale to moja indywidualna ocena.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • System premiowy
  • Wyjazdy integracyjne

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Osobisty doradca klienta (Praca)

2017-02-21
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KatowiceTermin rozmowy: 1.2017
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Rozmowa obejmowała zarówno rzeczy z doświadczenia jak i z wiedzy na przykład na temat produktów bankowych jakie można zaproponować dla klienta indywidualnego. Z doświadczenia to chodziło o to co robiłam w innej pracy.

Inne rzeczy to wykształcenie, znajomość metod sprzedaży i np. oczekiwania jakie mam do pracy w BZWBK.

Taka rozmowa jak ta mnie niczym nie zdziwiła i była bardzo schematyczna. Nie mówię, że mi się to nie podobało albo było złe, ale fajerwerków nie ma się co spodziewać. Tak w całości pozytywnie to znaczy OK.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz