Bank BGŻ BNP Paribas

Finanse / Ekonomia

O Bank BGŻ BNP Paribas

BGŻ BNP Paribas S.A. należy do banków uniwersalnych - w zależności od potrzeb, dla klientów indywidualnych przygotowuje ofertę produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych, a także kredytowych, zaś dla klientów biznesowych, ofertę rozwiązań z zakresu finansowania działalności. Placówki bankowe zlokalizowane są w większych i mniejszych miastach w całej Polsce. Bank dysponuje również nowoczesnymi rozwiązaniami informatycznymi, w tym bankowością internetową i mobilną.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Doceniam czas spędzony w BGŻ

2016-11-05
Asystentka
Moje stanowisko w BGŻ nie należało do najwyższych jednak dobrze się tam czułam. Stwierdziłam, że to miejsce jest super dla zdobywania doświadczenia w bankowości. Teraz po tym jak doświadczenie zdobyłam nadal tak twierdzę. Mnie konkurencja po pewnym czasie przekonała lepszymi pieniędzmi dlatego odeszłam, ale żałowałam, bo bardzo polubiłam tą pracę. Wiedziałam niestety, że tu nie mam możliwości awansowania. Przynajmniej w tamtym czasie nic się nie szykowało. Ogólnie awanse były w innych działach, jest to możliwe żeby tam awansować. Rzeczy takie jak atmosfera, godziny pracy, benefity i ludzi były bardzo dobre. Mimo wszystko ja bym polecała pracę w BGŻ.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Elastyczny czas pracy
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Contact Center) (Praca)

2017-02-14
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 12.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Po zaaplikowaniu przez stronę internetową dostałam telefon i w trakcie tego telefonu mnie zapytali o kilka rzeczy. Więcej rzeczy było poruszonych później na zwykłej rozmowie kwalifikacyjnej takiej w biurze. Normalna sprawa, że przez telefon się pytają o najważniejsze rzeczy jakie są im potrzebne żeby podjąć wstępną decyzję. Dopiero potem przechodzą do reszty. Na przykład mnie pytali o te bardzo standardowe sprawy typu doświadczenie, komunikatywność albo czy jestem odporna na stres i gotowa na pracę z klientem. Bardziej dodatkowo i niestandardowo to np o oczekiwania albo o wykształcenie albo jakieś zalety. Kolejnych części nie było tak jak tu piszą, że dwie rozmowy to u mnie nie, skończyło się po pierwszym spotkaniu.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz