Bank BGŻ BNP Paribas

Finanse / Ekonomia

O Bank BGŻ BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas jest bankiem uniwersalnym, notowanym na GPW w Warszawie. Oferuje klientom indywidualnym produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz szeroką gamę kredytów. Przedsiębiorstwom dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym. Swoje usługi kieruje również do przedsiębiorstw z sektora rolno-spożywczego. Bank jest częścią wiodącej międzynarodowej Grupy BNP Paribas.


Pracownicy w Banku BGŻ BNP Paribas mogą liczyć na wiele ciekawych wyzwań, wynikających m.in. z realizacji programu transformacji Banku, zmierzającej w kierunku digitalizacji. Możliwość udziału w projektach z wykorzystaniem metody Design Thinking zapewnia naszym pracownikom ciekawe obowiązki, pracę z ekspertami i awans związany z rozwojem organizacji. Dzięki otwartej i partnerskiej kulturze pracy, pracownicy mają gwarancję indywidualnego podejścia do swojej kariery. Przynależność do Grupy BNP Paribas umożliwia nam rozwój w skali międzynarodowej, a dobre relacje z lokalnymi społecznościami czynią nas także Bankiem silnym na gruncie lokalnym.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Na początek pracy w banku

doradca klienta
Na początek to była dobra praca, potem ją zmieniłam, bo dostałam propozycję lepszą pod kątem finansowym. I właśnie kwestia wynagrodzenia była dla mnie w BGŻ najgorsza. To znaczy nie płacą jakoś bardzo mało, ale gdzie indziej płacą więcej i w tym rzecz. Stres jest wszędzie na takim stanowisku jakie zajmowałam, ale to dla mnie dość oczywiste. Atmosferę miałam miłą, godziny pracy elastyczne. Wszystko ok, w momencie w którym dopiero co startowałam ze swoją karierą zawodową byłam jak najbardziej zadowolona. Zwłaszcza, że byli przyjaźnie nastawieni do studentów i absolwentów, co też miało dla mnie znaczenie.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Contact Center) (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 12.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Po zaaplikowaniu przez stronę internetową dostałam telefon i w trakcie tego telefonu mnie zapytali o kilka rzeczy. Więcej rzeczy było poruszonych później na zwykłej rozmowie kwalifikacyjnej takiej w biurze. Normalna sprawa, że przez telefon się pytają o najważniejsze rzeczy jakie są im potrzebne żeby podjąć wstępną decyzję. Dopiero potem przechodzą do reszty. Na przykład mnie pytali o te bardzo standardowe sprawy typu doświadczenie, komunikatywność albo czy jestem odporna na stres i gotowa na pracę z klientem. Bardziej dodatkowo i niestandardowo to np o oczekiwania albo o wykształcenie albo jakieś zalety. Kolejnych części nie było tak jak tu piszą, że dwie rozmowy to u mnie nie, skończyło się po pierwszym spotkaniu.