Logo Arvato Polska
+ Dodaj opinię
Finanse / Bankowość, Internet / IT / Nowe Technologie, Transport / Logistyka
Arvato Polska jest pionierem i liderem outsourcingu w Polsce. Świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe w zakresie dwóch grup rozwiązań: - Arvato Supply Chain Solutions (logistyka kontraktowa, e-commerce, healthcare , obsługa programów lojalnościowych), - Arvato Financial Solutions (specjalistyczne usługi finansowe: monitoring należności, windykacja, itp.). Znajdujemy się w 9 lokalizacjach (Poznań, Plewiska, Komorniki, Żerniki, Stryków, Swędów, Sosnowiec Pieńki, Błonie, Katowice)

Rozmowy kwalifikacyjne w Arvato Polska

(5)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

5 relacji z rozmów
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:
od najnowszych

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Konsultant ds. obsługi klienta (angielski)

Rekrutacja odbyła się:styczeń 2017, Szczecin

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

część nr 1: rozmowa telefoniczna w zasadzie to nawet dwie rozmowy, bo pierwsza taka ogólna czemu szukam innej pracy, od kiedy mogę pracować, jakie mam oczekiwania i pojedyncze informacje o firmie, na drugiej test językowy albo żeby lepiej powiedzieć rozmowa po angielsku na podobne dość tematy część nr 2: spotkanie z testem językowym i przyjemną rozmową w której kilka pytań się powtórzyło, ale pojawiły się i nowe o obsługę komputera, ewentualną dyspozycyjność, doświadczenie, motywację do pracy, odpowiedzialność i tym podobne sprawy. Przyjemnie się rozmawiało jak na rekrutację to nawet bardzo miło

Rozwiń
Data dodania: 16.01.2017

Aplikowałeś na: Konsultant ds. obsługi klienta

Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Poznań

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Taka pozytywna rekrutacja - szybko przeprowadzona wszystko sprawnie i nie trzeba było długo czekać na kolejne części. Tych części nie było za dużo, bo rozmowa telefoniczna i spotkanie, ale mimo wszystko. Pozytywna ocena też dlatego, że przedstawione są zasady zatrudnienia i zakres obowiązków. Bo pytania to jak wszędzie gdzie się wcześniej pracowało, czemu chcę tutaj pracować, kiedy mogę zacząć, czym się interesuje itd. itp. Nie trzeba się szczególnie przygotowywać do tej rekrutacji. Wystarczy, że się podejdzie na luzie do rozmów.

Rozwiń
Data dodania: 28.10.2016

Aplikowałeś na: Specjalista ds. rekrutacji

Rekrutacja odbyła się:czerwiec 2016, Poznań

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Jak wysłałam dokumenty to szybko zadzwonili i wtedy miałam pierwszą rozmowę z nimi. Później po tej rozmowie poczytałam sobie w internecie, że powinnam się przygotować na jedną rozmowę w siedzibie firmy jeśli zechcą dalej żebym brała udział w rekrutacji. Faktycznie tak się to wszystko odbyło :) Jak to na rekrutacjach bywa skupiali się na moim CV i wszystkim co się w nim pojawiło. Zarówno na doświadczeniu, jak i wykształceniu, znajomości języków, zainteresowaniach. Po angielsku miałam zadanie się wypowiedzieć żeby pokazać, że rzeczywiście mam to B2. Z pytań pojawiły się też takie o to kiedy kończy mi się okres wypowiedzenia i ile najbardziej bym chciała zarabiać żebym była zadowolona.

Rozwiń
Data dodania: 07.07.2016

Aplikowałeś na: Komisjoner

Rekrutacja odbyła się:grudzień 2015, Poznań

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Moja rozmowa rekrutacyjna to jeden etap. Wysłałem aplikację, po czym było zaproszenie na rozmowę. Dowiedziałem się, na czym by moja praca miała polegać, opowiedziałem o doświadczeniu gdzie wcześniej pracowałem i co dokładnie robiłem. Rozmowa nie była trudna, powiedziałem jeszcze kilka zdań o sobie i to wszystko, dalej już było szkolenie.

Rozwiń
Data dodania: 11.04.2016

Aplikowałeś na: Konsultant ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Rekrutacja odbyła się:sierpień 2015, Szczecin

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 4

Moje relacja:

Z Arvato najpierw rozmawiałam przez telefon (oczywiście po wysłaniu aplikacji). Pierwsza rozmowa była bardziej monologiem ze strony pani, która do mnie dzwoniła. Opowiedziała o firmie, warunkach zatrudnienia, zapytała o oczekiwania finansowe. Pytanie o CV padło tylko jedno, czyli jak sprawdzałam się w poprzednich pracach i czemu teraz chcę zrezygnować. Pani umówiła się też ze mną na telefoniczny test językowy, na następny dzień. Test prowadził ktoś inny, nawet ciężko to nazwać testem, po prostu rozmowa po angielsku. Rozmowa dotyczyła zainteresowań, chęci do pracy z klientem, spędzania wolnego czasu - takie luźne pytania. Po kilku dniach od testu zaprosili mnie na rozmowę. Najpierw znowu dostałam test językowy, tym razem pisemny i bardziej konkretny. Później krótko rozmawiałam z przedstawicielami firmy. Pytali o bardzo oczywiste rzeczy, takie jak obsługa komputera, doświadczenie w pracy z klientami telefonicznymi, gotowość do przejścia szkoleń.

Rozwiń
Data dodania: 16.12.2015