Logo Arvato Polska
Internet / IT / Nowe Technologie, Obsługa Klienta / Call Center, Transport / Logistyka
Arvato Polska jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann SE &Co. Arvato wspiera swoich zarówno polskich, jak i międzynarodowych Klientów na kilku poziomach: po pierwsze dostarcza im kompleksowe usługi wysokiej jakości, po drugie – oferuje zintegrowane i zaawansowane rozwiązania IT bazujące na najnowszych technologiach, a po trzecie – jako strategiczny partner – pomaga im optymalizować kluczowe procesy, zwiększając tym samym ich przewagę konkurencyjną na rynku.

Relacje z rekrutacji w Arvato Polska (5)

Przeczytaj relacje osób, które aplikowały do firmy

5 relacji aplikujących
100%
0%
Pokaż:
od najnowszych

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Rekrutacja na: Konsultant ds. obsługi klienta (angielski) - 16.01.2017

Praca

Czas trwania rekrutacji: 1 dzień

część nr 1: rozmowa telefoniczna w zasadzie to nawet dwie rozmowy, bo pierwsza taka ogólna czemu szukam innej pracy, od kiedy mogę pracować, jakie mam oczekiwania i pojedyncze informacje o firmie, na drugiej test językowy albo żeby lepiej powiedzieć roz...

więcej

Rekrutacja na: Konsultant ds. obsługi klienta - 28.10.2016

Praca

Czas trwania rekrutacji: 1 dzień

Taka pozytywna rekrutacja - szybko przeprowadzona wszystko sprawnie i nie trzeba było długo czekać na kolejne części. Tych części nie było za dużo, bo rozmowa telefoniczna i spotkanie, ale mimo wszystko. Pozytywna ocena też dlatego, że przedstawione są ...

więcej

Rekrutacja na: Specjalista ds. rekrutacji - 07.07.2016

Praca

Czas trwania rekrutacji: 1 dzień

Jak wysłałam dokumenty to szybko zadzwonili i wtedy miałam pierwszą rozmowę z nimi. Później po tej rozmowie poczytałam sobie w internecie, że powinnam się przygotować na jedną rozmowę w siedzibie firmy jeśli zechcą dalej żebym brała udział w rekrutacji....

więcej

Rekrutacja na: Komisjoner - 11.04.2016

Praca

Czas trwania rekrutacji: 1 dzień

Moja rozmowa rekrutacyjna to jeden etap. Wysłałem aplikację, po czym było zaproszenie na rozmowę. Dowiedziałem się, na czym by moja praca miała polegać, opowiedziałem o doświadczeniu gdzie wcześniej pracowałem i co dokładnie robiłem. Rozmowa nie była tr...

więcej

Rekrutacja na: Konsultant ds. obsługi klienta z językiem angielskim - 16.12.2015

Praca

Czas trwania rekrutacji: 1 dzień

Z Arvato najpierw rozmawiałam przez telefon (oczywiście po wysłaniu aplikacji). Pierwsza rozmowa była bardziej monologiem ze strony pani, która do mnie dzwoniła. Opowiedziała o firmie, warunkach zatrudnienia, zapytała o oczekiwania finansowe. Pytanie o ...

więcej