Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Arvato Polska

Nowe technologie / IT, Obsługa Klienta / Call Center, Transport / Logistyka

O Arvato Polska

Arvato Polska jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann SE & Co.KGaA.


Od roku 1994, jako pionier outsourcingu w Polsce, świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe w zakresie 3 grup rozwiązań:

  • SCM (logistyka kontraktowa, obsługa programów lojalnościowych, e-commerce, healthcare),
  • CRM (wielokanałowa obsługa klientów - call/contact center, back office, telesprzedaż),
  • FS (specjalistyczne usługi finansowe: faktoring, monitoring należności, windykacja, postępowanie sądowe i egzekucyjne, zakup wierzytelności, BPO finansowe, risk management).

Arvato wspiera swoich zarówno polskich, jak i międzynarodowych Klientów na kilku poziomach: po pierwsze dostarcza im kompleksowe usługi wysokiej jakości, po drugie – oferuje zintegrowane i zaawansowane rozwiązania IT bazujące na najnowszych technologiach, a po trzecie – jako strategiczny partner – pomaga im optymalizować kluczowe procesy, zwiększając tym samym ich przewagę konkurencyjną na rynku. 


W Grupie Bertelsmanna zatrudniamy ponad 4000 pracowników w 15 lokalizacjach w Polsce:

- Poznań x3,

- Plewiska,

- Żerniki,

- Komorniki

-Płock

- Konin,

- Szczecin,

- Warszawa,

- Błonie k. Warszawy,

-Katowice

-Stryków x2

- Kraków.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Raczej dla początkujących

anonimowo
Na początek będzie ok. W Arvato Polska można się sporo nauczyć i trochę sobie dorobić. No właśnie – dorobić, bo na duże pieniądze to tam się nie ma co nastawiać, bo pensja jest przeciętna. Ale za to benefitów akurat nie pożałowali, także jak tam pracowałem w czasie studiów to mi to wystarczało. Co wtedy było dla mnie ważne, to elastyczne godziny pracy. Dzięki nim pogodzenie pracy z chodzeniem na zajęcia nie było takie trudne. I najważniejsze – w tej firmie panowała naprawdę przyjazna atmosfera. To mi się bardzo podobało. Myślę, że mogę polecić tego pracodawcę zwłaszcza początkującym.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant ds. obsługi klienta (angielski) (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: SzczecinTermin rozmowy: 1.2017
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

część nr 1: rozmowa telefoniczna w zasadzie to nawet dwie rozmowy, bo pierwsza taka ogólna czemu szukam innej pracy, od kiedy mogę pracować, jakie mam oczekiwania i pojedyncze informacje o firmie, na drugiej test językowy albo żeby lepiej powiedzieć rozmowa po angielsku na podobne dość tematy

część nr 2: spotkanie z testem językowym i przyjemną rozmową w której kilka pytań się powtórzyło, ale pojawiły się i nowe o obsługę komputera, ewentualną dyspozycyjność, doświadczenie, motywację do pracy, odpowiedzialność i tym podobne sprawy. Przyjemnie się rozmawiało jak na rekrutację to nawet bardzo miło