Arvato Polska

Nowe technologie / IT, Obsługa Klienta / Call Center, Transport / Logistyka

O Arvato Polska

Arvato Polska jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann SE & Co.KGaA.


Od roku 1994, jako pionier outsourcingu w Polsce, świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe w zakresie 3 grup rozwiązań:

  • SCM (logistyka kontraktowa, obsługa programów lojalnościowych, e-commerce, healthcare),
  • CRM (wielokanałowa obsługa klientów - call/contact center, back office, telesprzedaż),
  • FS (specjalistyczne usługi finansowe: faktoring, monitoring należności, windykacja, postępowanie sądowe i egzekucyjne, zakup wierzytelności, BPO finansowe, risk management).

Arvato wspiera swoich zarówno polskich, jak i międzynarodowych Klientów na kilku poziomach: po pierwsze dostarcza im kompleksowe usługi wysokiej jakości, po drugie – oferuje zintegrowane i zaawansowane rozwiązania IT bazujące na najnowszych technologiach, a po trzecie – jako strategiczny partner – pomaga im optymalizować kluczowe procesy, zwiększając tym samym ich przewagę konkurencyjną na rynku. 


W Grupie Bertelsmanna zatrudniamy ponad 4000 pracowników w 15 lokalizacjach w Polsce:

- Poznań x3,

- Plewiska,

- Żerniki,

- Komorniki

-Płock

- Konin,

- Szczecin,

- Warszawa,

- Błonie k. Warszawy,

-Katowice

-Stryków x2

- Kraków.


Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Na dobry początek kariery

anonimowo
Dla ludzi bez doświadczenia praca w Arvato będzie dobrym początkiem. Godziny pracy są elastyczne, więc i studenci dadzą tu radę. Ja tam pracowałem w zespole młodych ludzi, więc bez problemu się z nimi dogadywałem. Atmosfera była świetna, do tego taka mało formalna, co mi się podobało, bo nie lubię takich stricte korporacyjnych i „sztywnych” klimatów. Można było się też rozwijać, zadania były różnorodne, czasami tylko było ich zbyt dużo. Nie obyło się jednak bez słabych stron – wynagrodzenie nie było dla mnie zadowalające i nie podobało mi się, że obowiązywał system prowizyjny.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant ds. obsługi klienta (angielski) (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: SzczecinTermin rozmowy: 1.2017
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

część nr 1: rozmowa telefoniczna w zasadzie to nawet dwie rozmowy, bo pierwsza taka ogólna czemu szukam innej pracy, od kiedy mogę pracować, jakie mam oczekiwania i pojedyncze informacje o firmie, na drugiej test językowy albo żeby lepiej powiedzieć rozmowa po angielsku na podobne dość tematy

część nr 2: spotkanie z testem językowym i przyjemną rozmową w której kilka pytań się powtórzyło, ale pojawiły się i nowe o obsługę komputera, ewentualną dyspozycyjność, doświadczenie, motywację do pracy, odpowiedzialność i tym podobne sprawy. Przyjemnie się rozmawiało jak na rekrutację to nawet bardzo miło