Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Arvato Polska

Nowe technologie / IT, Obsługa Klienta / Call Center, Transport / Logistyka

O Arvato Polska

Arvato Polska jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann SE & Co.KGaA.


Od roku 1994, jako pionier outsourcingu w Polsce, świadczymy kompleksowe usługi outsourcingowe w zakresie 3 grup rozwiązań:

  • SCM (logistyka kontraktowa, obsługa programów lojalnościowych, e-commerce, healthcare),
  • CRM (wielokanałowa obsługa klientów - call/contact center, back office, telesprzedaż),
  • FS (specjalistyczne usługi finansowe: faktoring, monitoring należności, windykacja, postępowanie sądowe i egzekucyjne, zakup wierzytelności, BPO finansowe, risk management).

Arvato wspiera swoich zarówno polskich, jak i międzynarodowych Klientów na kilku poziomach: po pierwsze dostarcza im kompleksowe usługi wysokiej jakości, po drugie – oferuje zintegrowane i zaawansowane rozwiązania IT bazujące na najnowszych technologiach, a po trzecie – jako strategiczny partner – pomaga im optymalizować kluczowe procesy, zwiększając tym samym ich przewagę konkurencyjną na rynku. 


W Grupie Bertelsmanna zatrudniamy ponad 4000 pracowników w 15 lokalizacjach w Polsce:

- Poznań x3,

- Plewiska,

- Żerniki,

- Komorniki

-Płock

- Konin,

- Szczecin,

- Warszawa,

- Błonie k. Warszawy,

-Katowice

-Stryków x2

- Kraków.

Nowe OpinieDodaj

2.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Dobra firma,w której coś nie działa.

Negocjator Telefoniczny w Dziale Windykacji
Jestem po okresie 3 miesięcznej umowy, której mi nie przedłużono. Co mogę powiedzieć? Z początku fajnie, dużo pozytywnej energii, ciekawi ludzie, uśmiechy, owocowe środy i ogólnie przyjemnie. Do czasu... A dokładnie gdy się dowiedziałem, ze mojej umowy nie przedłużą (o tym zaraz). Zaczęły się problemy i traktowanie Cię jak 5 koło u wozu. Osoby z grupy (prawie wszystkie) zaczynają Cię unikać, obgadywać, podkradać klientów, głośno wręcz krytykować, by zdobyć chyba jak najlepszą opinię u koordynatora. Bo tak, koordynator odpowiada za wszystko. Jeśli masz ok koordynatora, który ma dość czasu, chęci to masz sporo szans by Ci umowę przedłużyć. Ja niestety trafiłem na takiego, któremu nie zależało na tym by zajmować się naszą grupą.

Co do przedłuzenia umowy - teoretycznie podstawą jest jakość i umowy, jednakże mi jej nie przedłożyli mimo, ze obie pozycje miałem spełnione. Tak jak pisałem wcześniej - koordynator decyduje. Jeśli będziesz się podlizywać etc. to możesz liczyć na przedłużenie umowy, jeśli nie to bywa z tym różnie.

Co do innych spraw, praca w miarę przyjemna, trzeba sobie dawać radę z stresem, ludźmi po 2 stronie słuchawki. Miejsce pracy ok, jest kuchnia, mozna sobie zrobić kawę, herbatę, zabrać do swojego komputera. Owoce raz w tygodniu, a co jakiś czas jakieś dodatkowe rzeczy.

Ogólnie polecam pracę by nabrać doświadczenia. Mi praca pozwoliła spojrzeć na pewne sprawy inaczej. W sumie nabrałem nieco doświadczenia.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Narzędzia pracy
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy
  • Owoce i napoje w firmie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant ds. obsługi klienta (angielski) (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: SzczecinTermin rozmowy: 1.2017
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

część nr 1: rozmowa telefoniczna w zasadzie to nawet dwie rozmowy, bo pierwsza taka ogólna czemu szukam innej pracy, od kiedy mogę pracować, jakie mam oczekiwania i pojedyncze informacje o firmie, na drugiej test językowy albo żeby lepiej powiedzieć rozmowa po angielsku na podobne dość tematy

część nr 2: spotkanie z testem językowym i przyjemną rozmową w której kilka pytań się powtórzyło, ale pojawiły się i nowe o obsługę komputera, ewentualną dyspozycyjność, doświadczenie, motywację do pracy, odpowiedzialność i tym podobne sprawy. Przyjemnie się rozmawiało jak na rekrutację to nawet bardzo miło